wicky124 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 (endret) Velkommen til Oslo. Folk har ikke tid til å hilse og takke og smile og gi tommel og bremse for andre. Viktigste er å komme seg kjappest mulig frem i køen __________________________________________________________ På tide han ble stoppa.. http://www.rb.no/tv/patrick-20-fikk-kjoreforbud-5-43-120955.html?ns_campaign=article&ns_mchannel=recommend_button&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0 Endret August 21, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Tja, nok av meget hyggelige bilister i Oslo. Får vink og plass hele tiden. Noen vinker ikke og gir heller ikke plass, men generelt er inntrykket positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 På tide han ble stoppa.. http://www.rb.no/tv/patrick-20-fikk-kjoreforbud-5-43-120955.html?ns_campaign=article&ns_mchannel=recommend_button&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0 Har lest mye rare reaksjoner på denne hendelsen. Jeg synes bilen ser teit ut. Så tenker jeg at når han kjører rundt med ikke-godkjente modifikasjoner og hjuldimensjoner helt utenfor spec for hva som er lovlig på bilen, så har han seg selv å takke Tja, nok av meget hyggelige bilister i Oslo. Får vink og plass hele tiden. Noen vinker ikke og gir heller ikke plass, men generelt er inntrykket positivt. Synes også dette går veldig smidig og greit. Jeg ønsker å oppnå maksimal utnyttelse av veien i køsituasjon og gjør mitt beste for at det skal gå smidig, ellers er det lite "road-rage" å finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 (endret) Velkommen til Oslo. Folk har ikke tid til å hilse og takke og smile og gi tommel og bremse for andre. Viktigste er å komme seg kjappest mulig frem i køen __________________________________________________________ På tide han ble stoppa.. http://www.rb.no/tv/patrick-20-fikk-kjoreforbud-5-43-120955.html?ns_campaign=article&ns_mchannel=recommend_button&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0 Det der var nå langt i fra det verste jeg har sett. Typisk Norge dette, SVV vet ingenting om noe som helst og skyter rundt seg med meninger som ikke henger på greip Det der er ikke livsfarlig så lenge hjulstilling er tatt. I verste fall ved bråbrems og unnamanøver som han sier at hjulene kan låse seg ( ?) er at skjermene blir bøyd og ødelagt.. Ikke helt min stil det der, liker funksjon over form, men at bilen får kjøreforbud og stemplet som livsfarlig er jeg helt uenig i. Her er bilen SVV mener alle skal kjøre forresten. Aller helst enda mindre hjul. Endret August 21, 2015 av Julian Nytern og flonoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Sant nok... men det jeg ikke forstår er åssen i all verden har han klart å kjøre rundt med SÅ lav til uten å bli stoppet så lenge? Han kommer seg jo ikke over ujevnheter i asfalten engang i en rundkjøring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Pff, min 330ci var lavere på et tidspunkt (Just for fun) og med kun 17" med enda mindre gummi Gikk helt fint det så lenge man ikke prøver seg på "Buss-humpene". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Er det verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Jeg måtte bare gjøre det for gøy, kun for å ha opplevd det Nå liker jeg bedre bakkeklaring og hjul innenfor/kant i kant med hjulbuene. Jeg hadde det bare slik i 1 uke før jeg skiftet felger til rett ET og hevet bilen innenfor lovlig høyde mtp TUV-godkjenningen. Planen var jo egentlig å kjøre den så lavt som mulig til Modball, men pga vi skulle i mange parkeringshus nedover i Europa ble det høyere bil. Dog ikke høy nok som du heeelt sikkert husker(Luxemburg?) Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Hmh, om dere har generelt godt inntrykk var nok jeg uheldig. Jeg gjorde iallefall mitt med å gi plass, takke osv.. Ellers fra Strømstad til Gøteborg skulle GPSen ha meg til å kjøre gamle E6, så det ble en liten halvtime på landlige veier. Det var bare gøy. Er nå i Gøteborg og uten GPS til parkeringshuset hadde jeg vært på ville veier. Ikke vant med storbykjøring i det hele tatt! Ellers kult at det er 110-sone store deler av veien, det har vi ikke på nordvestlandet! Velosteren lå fint den og god på veien, noe mer enn 130 er den ikke særlig glad i, men tyngre BMW-dieselbiler(525d,530d, X5), Cayenne, XC90 og S-klasser suste forbi og hadde det helt sikkert topp. Tror det er greit at det bare er max 80-sone hjemme, da har jeg sjans i det minste! Campingen i Strømstad var greit, uisolerte trange hytter, meget primitivt, men det får så være. Sjekket inn på hotell nå, det var godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Det der var nå langt i fra det verste jeg har sett. Typisk Norge dette, SVV vet ingenting om noe som helst og skyter rundt seg med meninger som ikke henger på greip Det der er ikke livsfarlig så lenge hjulstilling er tatt. I verste fall ved bråbrems og unnamanøver som han sier at hjulene kan låse seg ( ?) er at skjermene blir bøyd og ødelagt.. Ikke helt min stil det der, liker funksjon over form, men at bilen får kjøreforbud og stemplet som livsfarlig er jeg helt uenig i. Her er bilen SVV mener alle skal kjøre forresten. Aller helst enda mindre hjul. Og hva når det plutselig kommer en luring uten dempere og med kappede fjærer og mener det er helt forsvarlig? Er enig i at man kunne sett mer på hva som godkjennes, men at det noen krav og standarder der som faktisk er der for vår egen sikkerhet synes jeg bare er bra. -Og hvor mye fjæringsvei har den bilen der? Hvor bra oppfører den seg i en høyhastighetskurve på ujevnt underlag? Mye slikt på steder som Hardangervidden. Hva med unnamanøver på ujevnt underlag? Jeg anser den ikke som tilstrekkelig trafikksikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Det er jo noe helt annet enn et dyrt TUV godkjent senkesett... Helt enig, men man kan vel ta hver sak litt individuelt? Mer enn nok. Like bra som et orginalt understell. (Alt dette basert på at det er montert skikkelig med skikkelig TUV godkjent understell) Hansh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Men har du TUV godkjent understell får du vel også godkjent det, så da er vel ikke dette noen problemstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Han her har nok ikke brydd seg særlig og skrudd den lavere enn TUV sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Syns det er litt komisk hvor mye aktivitet det er i projekt/show off trådene til jentene her inne, i forhold til hos de fleste gutta[emoji14] janerik171187, Haukefer, sandersander og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Jeg synes bare det er kjempefint at jenter også er aktive her inne. For noen år siden ble de stort sett ganske dårlig mottatt med ukvemsord og generell mannssjåvinisme. Gutta har forbedret seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg