tambur4 Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Cars&coffee på Øvrevoll førstkommende søndag er vel fransk spesial? Men tar meg nok en tur uansett ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Forresten, jeg prøvde å erte på meg en BMW I8 i natt. Jeg dundret forbi med 1.6TDCien i 200 km/t på nåla, men han var ikke interessert i å flexe muskler. Sånn har det blitt etter hvert som BMW har blitt allemannseie - ofte ligger de først i køen med kvinnfolk bak rattet. Før var BMW synonymt med en oppegående og leken sjåfør. I denne historien er det vel kun BMW-sjåføren som er oppegående Shattered og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Fascinerer meg stadig vekk hvor mange fjompenisser det er her på Bimmers, dobbeltmoralens høyborg. Med en gang man snakker om hastigheter over 100 km/t tyter det frem av veslevoksne troll. Skulle tro man var på Kvinneguiden.... flonoen, e30_joakim, Julianv og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Nei , ga meg på 1,650 000 Huset var fint utenpå men er veeeeldig enkelt forsåvidt, og veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Men til syvende å sist så handler det om å ha flest innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Synes heller det var skremmende billig i Østfold. Se på alle andre byer i landet, er til og med mye dyrere i Tromsø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Fascinerer meg stadig vekk hvor mange fjompenisser det er her på Bimmers, dobbeltmoralens høyborg. Med en gang man snakker om hastigheter over 100 km/t tyter det frem av veslevoksne troll. Skulle tro man var på Kvinneguiden.... Er ikke nødvendigvis det at du kjører fort som er problemet, for det liker vi vel alle. Men å mene at en sjåfør ikke er oppegående fordi han ikke gidder å ta opp kampen mot en Mondeo 1.6 når han selv kjører en av BMWs raskeste biler? Det synes jeg er rart. Uavhengig om jeg kjører I8 eller 520 er jeg først og fremst interressert i å beholde førerkortet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Kjenner til det med insekter, Marius! Slik var fronten min da jeg kom frem i København. Snapchat--516666405154741348.jpg Ja min var nesten like ille. Sort bil så ser det ikke like godt som på din.. De var jo inntørket og alt, så var litt jobb med å få de bort. Men nå er den bra Skulle egentlig vaske ruta på bensinstasjonen på Bjorli, jeg har aldri brukt de rutevask-børstene som står på bensinstasjoner, men jeg følte det var nødvendig da frontruten var dekt med inntørket insektgørr, at solen steiket gjorde det vel heller ikke noe bedre. MEN når jeg gikk ut av bilen for å bruke en av de kom det en liten unge og tok med seg begge rutevaskerne og begynte å vaske sin mors bil og herjet med de, jeg orket ikke si noe så brukte en god del spylervæske og vindusvisker i stedet. Må støvsuge og vaske inni bilen også, spesielt på hun jeg bor med sin side, der har hun rotet og jeg fant nøtter, sjokolade og smuler etter brød... Men slik er det bare, heldigvis er det skinn på sidene av setene der sjokoladen var... Du vet, de har piknik oppi setet på langturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Synes heller det var skremmende billig i Østfold. Se på alle andre byer i landet, er til og med mye dyrere i Tromsø. Huset er jo veldig lite, da. Kan jo ikke sammenlignes med hverken pris på en leilighet eller et hus på 120-150 kvadrat. Vet ikke om dette ligger nære sentrum heller jeg, så ikke sånn ut. Blir vel som å flytte til Tromsdalen det, for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Njaa, vil ikke kalle å flytte fra Trondheim til Tromsdalen det samme som å flytte innad i Østfold akkurat. Kan reformulere meg da, det var billig for en bolig med brukbar beliggenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 https://www.facebook.com/Niclex/posts/10206086388891557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Cars and coffee treff nå på søndag(30. Øvrevoll travbane. Begynner 16:00! Var der sist, masse fine biler der og et hyggelig treff Det er en av de beste treffene som finnes. Ingen rånere, bare entusiaster. Hvilken bil pleier du å kjøre dit da? Jeg mener at jeg så en E34 Alpina en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Det er en av de beste treffene som finnes. Ingen rånere, bare entusiaster. Hvilken bil pleier du å kjøre dit da? Jeg mener at jeg så en E34 Alpina en gang Var der for første gang for noen uker siden, ja veldig mye fint å se på. Og ja stort sett rånerfritt Selvom man er bmw frelst, så lager alle bil produsenter noe fint. Var der sist med Alpina B3 3.2, men mulig det blir Alpina B10 biturbo på søndag om været er fint. Tar du turen? hadde vært moro sett 420n din, nydelig fargekombo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Var der for første gang for noen uker siden, ja veldig mye fint å se på. Og ja stort sett rånerfritt Selvom man er bmw frelst, så lager alle bil produsenter noe fint. Var der sist med Alpina B3 3.2, men mulig det blir Alpina B10 biturbo på søndag om været er fint. Tar du turen? hadde vært moro sett 420n din, nydelig fargekombo! Hjertelig Håper jeg får vist deg en vasket bil, ikke alltid så lett å rekke både håndvask og treff. Men...Jeg reiser dessverre til utlandet for en måned på onsdag. De har treff i oktober også, vi sees kanskje da? Er stor fan av E34 Alpinaer! Ufattelig tøffe biler. Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg