Fredrik Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Har dere alle disse meningsløse dataene i hodet? Må være på grensa til autisme Meningsløse?... Dataene gir da mer enn god mening i denne diskusjonen som du også følger med i... bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 22.000 innlegg gitt, 316. Ellers, je trur nok at google er flittig i bruk hos de fleste i disse diskusjonene, kan aldri tro at folk har skivestr på ymse biler i huet, sånn bare for moro. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 22.000 innlegg gitt, 316. Ellers, je trur nok at google er flittig i bruk hos de fleste i disse diskusjonene, kan aldri tro at folk har skivestr på ymse biler i huet, sånn bare for moro. Helt korrekt Nyter'n, men for å vite hva man skal se etter må man allikevel huske nøkkeldata (i mitt tilfelle at McLaren F1 har beskjedne bremser pga. lett vekt tiltross for en veldig høy topphastighet). For å huske slikt kan man trene opp evnen til å bruke relasjoner... Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Der er jeg 100% enig! Dessuten, det å søke kunnskap er jo et sikkert tegn på intelligens Apropos, anbefaler alle å se denne dokumentaren: http://www.vgtv.no/#!/video/116777/citizenfour Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Veldig "billig" å bytte de skivene. Er vell 50k per stykk. Er det kanskje grunnen til at menn som eier og banekjører biler som 997 GT3 RS og 430 Scuderia bytter til stålskiver? Det er hvertfall svært populært blant de som virkelig kjøper slike biler for banekjøring. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 The randomness is backhttp://imgur.com/gallery/yKtRQ Haukefer og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Ja, det er flott der. Dette er vår andre sesong som fastcampere på Rognstranda. Ett bra sanitæranlegg var viktig for oss da vi bor der nesten hele sommeren. Er ikke mere en ca 35 min kjøring til jobb både for madammen og meg, så da er vi der så mye som mulig. Har vært der 2 ganger. Vi har jo såklart ikke fast vogn, men drar med oss hver gang. Min søster bor jo på Stathelle, så da snakker vi knappe 10 min kjøring til/fra dem.. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Hvilken vogn drar du på? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 22.000 innlegg gitt, 316. Ellers, je trur nok at google er flittig i bruk hos de fleste i disse diskusjonene, kan aldri tro at folk har skivestr på ymse biler i huet, sånn bare for moro. Wow, ja visst har jeg det. Gratulerer til meg selv ! Jeg husker i hvert fall ikke alle slike tall, husker knapt hva mine egne biler gjør 0-100 på. Men så er ikke 0-100 noe jeg gidder å bry meg om heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 316. Visste du ikke at 0-100 er verdens viktigste mål? Det er faktisk driiiiiiiiiiiiitviktig at en bil kjører 0,144571sek raskere enn den andre bilen mellom lyskryssene as!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Forstyrrende å gå utenfor, trøtt og i svime, så står det 2 topasblå E46 coupeer ved siden av hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Hvem av dem var raskest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Kan sjekke etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 (endret) Men fra spøk til revolver, er det flere som har fått brev ang bytte av airbag?Imponert over at de følger opp en 15år gammel bil. Edit; Ble ikke akkuratt lett og lese med den sinnsvake nedskaleringen her på forumet, men går vel med litt godvilje. Endret September 9, 2015 av Marius_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Koed AS Forventet 9. september Oh joy! Endelig litt bildeler. Stakkars "bruksbilen" har jo stått i ro nesten en mnd uten bakstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg