Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

22.000 innlegg gitt, 316.

Ellers, je trur nok at google er flittig i bruk hos de fleste i disse diskusjonene, kan aldri tro at folk har skivestr på ymse biler i huet, sånn bare for moro. :)

Helt korrekt Nyter'n, men for å vite hva man skal se etter må man allikevel huske nøkkeldata (i mitt tilfelle at McLaren F1 har beskjedne bremser pga. lett vekt tiltross for en veldig høy topphastighet). For å huske slikt kan man trene opp evnen til å bruke relasjoner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig "billig" å bytte de skivene. Er vell 50k per stykk. :P

Er det kanskje grunnen til at menn som eier og banekjører biler som 997 GT3 RS og 430 Scuderia bytter til stålskiver? Det er hvertfall svært populært blant de som virkelig kjøper slike biler for banekjøring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er flott der. Dette er vår andre sesong som fastcampere på Rognstranda. Ett bra sanitæranlegg var viktig for oss da vi bor der nesten hele sommeren. Er ikke mere en ca 35 min kjøring til jobb både for madammen og meg, så da er vi der så mye som mulig.

Har vært der 2 ganger. Vi har jo såklart ikke fast vogn, men drar med oss hver gang.

Min søster bor jo på Stathelle, så da snakker vi knappe 10 min kjøring til/fra dem.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.000 innlegg gitt, 316.

Ellers, je trur nok at google er flittig i bruk hos de fleste i disse diskusjonene, kan aldri tro at folk har skivestr på ymse biler i huet, sånn bare for moro. :)

Wow, ja visst har jeg det. Gratulerer til meg selv :)! Jeg husker i hvert fall ikke alle slike tall, husker knapt hva mine egne biler gjør 0-100 på. Men så er ikke 0-100 noe jeg gidder å bry meg om heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til revolver, er det flere som har fått brev ang bytte av airbag?
Imponert over at de følger opp en 15år gammel bil. :)

post-46062-0-04174600-1441800336_thumb.j

Edit; Ble ikke akkuratt lett og lese med den sinnsvake nedskaleringen her på forumet, men går vel med litt godvilje.

Endret av Marius_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...