Thundercoil Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Men fra spøk til revolver, er det flere som har fått brev ang bytte av airbag? Imponert over at de følger opp en 15år gammel bil. 20150828_151903.jpg Edit; Ble ikke akkuratt lett og lese med den sinnsvake nedskaleringen her på forumet, men går vel med litt godvilje. Fikk det i vår og airbag er byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Fikk det i vår og airbag er byttet Hmm, hvor lang tid brukte de på den jobben? Ser nå at det gjelder "et par" biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Jeg satt den bare fra meg på torsdag kveld, leiet en Mini for 500kr og henten den igjen på fredagen, etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 hmmmm..... M|Fjeld, ogee1, sandersander og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Det går fremover med garasjen. To tre uker til kanskje, så er den nesten ferdig. Til våren står det noe inni der som gjør 0-100 på akkurat passe kort tid fish og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Den er jo altfor liten. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Ja, så det spørs om jeg må kjøpe en M3 eller noe sånt, de er jo ganske små M|Fjeld, tambur4 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 (endret) Jeg maser igjen... Ettermontering av hengerfeste(m/avtagbar krok) E91 LCI og/eller X1, er dette en vanskelig affære?Og hva må isåfall gjøres? Ser GS Bildeler har for ca. 5300,- Kanskje jeg har kommet inn på andre "fornuftige" tanker igjen... Endret September 9, 2015 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Jeg maser igjen... Ettermontering av hengerfeste(m/avtagbar krok) E91 LCI og/eller X1, er dette en vanskelig affære? Og hva må isåfall gjøres? Ser GS Bildeler har for ca. 5300,- Kanskje jeg har kommet inn på andre "fornuftige" tanker igjen... Kan dette være til hjelp? http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=588084 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 20150909_181211.jpg Det går fremover med garasjen. To tre uker til kanskje, så er den nesten ferdig. Til våren står det noe inni der som gjør 0-100 på akkurat passe kort tid R.I.P utsikten for stakkaren som bor i toppetasjen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Kan dette være til hjelp? http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=588084 Jeg leste den, men ble ikke særlig klokere. Må man sveise osv.? Trodde det var bolt on, men er usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Jeg leste den, men ble ikke særlig klokere. Må man sveise osv.? Trodde det var bolt on, men er usikker. Så vidt jeg kan lese er det bolt on for euro biler, men us modellen av 335d har en def-tank, som er tilsvarende AdBlue hvis jeg har forstått det rett, måtte han sveise om litt for å komme unna tanken Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 (endret) Hvilken vogn drar du på? Noen tips? Jeg har en gammel Knaus fra 2000.. (søk "knaus royale 2000" i google så finner du masse bilder...) Helt grei vogn for oss på 4. Vi kan alle sove bak i vognen, trekke for en dør som skiller "soverommet" til resten av vognen på dagtid. Men jeg har lånt en Hobbyvogn fra 2005 en gang, og kvalitetsfølelsen på den i forhold til vår Knaus synes jeg var merkbar stor. Har også et vennepar som har Hobby fra 2008 og det er flotte vogner med fin design til fin pris. Men kvalitetsfølelsen syntes jeg var heller dårlig. Den vi lånte fra 2005 for eksempel, måtte vi bare ligge alle dørene inntil låsen når vi ikke kjørte den, for hvis du bare dro i håndtaket så kunne du plutselig stå med selve håndtaket i hånden. Badedøren datt av under kjøring, selv om vi hadde lukket den igjen før vi kjørte. En bolt på selve draget knakk av, så jeg mistet bremsene på vognen og måtte bytte ut denne. Nå kan jo vi ha vært uheldig. Men vet at eieren av den vognen, ikke er fornøyd og har sagt at han vil ikke ha Hobby neste gang. Det er forøvrig et veldig populært merke... Mine foreldre har en LMC 2015 modell, og det er en helt annen verden.. Meget luksuriøs, skinnsofa, 42" fjernsyn, egen motor til å flytte/kjøre den og bare en helt fantastisk vogn. Men den er også dyr. Tror de betalte mer enn 400 000 for den. Kabe har jeg hørt skal være "kongen" av alle merker, med masse luksus, rått design og god kvalitet over det jevne. PS: ikke ta mine meninger for alvorlig her, da jeg ikke har satt meg så veldig inn i campingverden. Men vi har campet et par år nå og det er en grei måte for en familie på 4 og feriere på Sparer mye penger på en ferie i forhold til å bo på hotell, spise ute, leie hytte osv.. Endret September 10, 2015 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Kjenner noe som hadde en Kabe 1000 en gang, og det var en stilig vogn. Kjekt med to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 (endret) Parts and Retards til salgs? http://www.finn.no/finn/b2b/companyforsale/object?finnkode=6375568 Edit: Mener ikke å være frekk i det hele tatt, men "rart" at de vil selge... (se vedlegg) Hva kan ha forårsaket en slik nedgang i inntekter og resultat? Gikk jo så det grein de første åra. Endret September 10, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg