bimmerR Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Vel i Molde er det friskt vær også. Kjøpte på Clas Ohlson en værstasjon fra Netatmo, meget fornøyd. Har en app hvor jeg ser tempratur i stuen hjemme og utetemp, sitter på jobb og vet hvordan det er hjemme. Anbefales! Vindmåler og regnmåler fås kjøpt til. Dette er nå(Der det står 19 - Very Low er luftforurensning) Fancy.. Ser ut som et greit alternativ til denne. Apropos vær.. Da var årets vinterdekk test 2015 ute. sandersander, Fredrik og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Synes det er merkelig at Goodyear vant piggfritt i fjor, mens R2 var på andre plass og nå er det omvendt. Lurer på om dekkene har endring i det hele tatt. Både i pigg og piggfrittlistene ligger Nokian som nr1 i år, og i fjor var de på nr 1 (pigg) og nr 2 (piggfritt). I tillegg sto det i fjor at Nokian dekkene var soleklart best på snø og isdekke, men at de var noen av de verste, om ikke de verste, på våt vei. Goodyear dekket som nå er på andre plass i piggfritt, som vant over R2 i fjor ligger helt i toppsjiktet på vinterføre OG våt vei. Ikke lett å få til, virker det som, så rart at disse ikke vant i år også. Hvert fall det dekket jeg hadde valgt. Endret Oktober 2, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hvor ofte kommer det nye Nokian Hakkapeliitta dekk? Ser de har kommet til 8 nå, mine vinterdekk er Hakkapeliitta 4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hakka 8 kom i fjor. Var ikke lovlige, så måtte handle fra Sverige. Ila senhøsten/vinteren en gang, fikk de gjennom en prøveordning på at det var greit med flere pigger pr. rullemeter, så lenge de ikke slet mer på veibanen enn andre godkjente piggdekk. Antar de får fortsette å selge dem i årene fremover Så ja, dette er hvert fall 2. året Hakka 8 har vært på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 http://www.nokiantyres.com/company/news-article/the-new-nokian-hakkapeliitta-4-square-studs-and-canola-oil-for-safe-winter-grip/ Mulig jeg kanskje bør bytte ut de dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Denne har jeg ikke sett før. En ganske kul deo som gir de rette 70-talls assosiasjonene (les: Porsche 917 m.fl.). Den lukter imidlertid ikke særlig bra... best å se på... bimmerR: Hehehe... en fantastisk sten... Endret Oktober 2, 2015 av Fredrik bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hvor ofte kommer det nye Nokian Hakkapeliitta dekk? Ser de har kommet til 8 nå, mine vinterdekk er Hakkapeliitta 4.. Hakka 8 kom i fjor. Var ikke lovlige, så måtte handle fra Sverige. Ila senhøsten/vinteren en gang, fikk de gjennom en prøveordning på at det var greit med flere pigger pr. rullemeter, så lenge de ikke slet mer på veibanen enn andre godkjente piggdekk. Antar de får fortsette å selge dem i årene fremover Så ja, dette er hvert fall 2. året Hakka 8 har vært på markedet Hakka 8 kom i 2013, og før det kom Hakka 7 i 2009. Hakka 6 finnes ikke, og Hakka 5 kom i 2006. Så Hakka 4 må være minst 10 år gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 stemmer det. Var i 2013 jeg kjøpte. Hehe. Hakka 4 kom vel i 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Ser ut til at de kom i 2003 De bør vel skiftes ut snarest da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Istedenfor å synse om når dekkene til Daniel er fra. Hva med at Daniel selv bare sjekker produksjonsdatoen som er stemplet på dekkene?? http://www.dinside.no/897704/hva-betyr-dekkmerkingen Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Thank you captain obvious, men de dekkene står innelåst på et verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 F30 solgt. Hopper nå tilbake til Audi! Da blir det å vente enda litt til før det blir Hr.M3 sin tur! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Grattis Hvilken Audi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 TT RS Har alltid hatt lyst på turbofemmer med ok effekt og 4wd helt siden jeg var bitteliten og lastet ned filmer fra napster av Hans Dahlbäck Haha sandersander, Marius2002 og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hahahaha! Werther, Daniel. og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg