bimmerR Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Denne uken kommer det nok en rå video fra Chris Harris, en heftig trio. (ikke bilene nedenfor). Men ser ut som han (og Jeremy Clarkson???) på et senere tidspunkt kommer til å toppe ukens video med den ultimate trioen! Uansett hva som kommer, ser lovende ut. Endret Oktober 7, 2015 av bimmerR Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Både E28 M5 og E28 535i er fantastiske biler med stor rekkesekser, jeg hadde nok vært godt fornøyd med begge to. E28 535i har som kjent 218 hester fra den legendariske M30 motoren, mens E28 M5 leveres 286 hester fra sin M88/3 motor. av europeiske E28 M5`er det kun produsert 588 eksemplarer i "Left hand drive". Hvor mange som er igjen i dag imidlertid uvisst. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Alle typer E28er er fantastiske kosebiler. Jeg savner min kjempemye på fine dager. Gav max godfølelse hver gang jeg satt bak rattet. Marius2002 og Amatør reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Jeg har kjørt over 30000 med c6 og 60000med e91. For meg har begge bilene sine fordeler og ulemper. E91 var preLCI, og navihjulet+idrive menyer osv er heelt rævva sammenlignet med audien. Audien viser feks gps, og skjermbilde mellom turteller og speedo vis man vil. Et utrolig savn for meg i e91. I e91 brukte jeg lang tid på å venne meg til vindusknappene, og jeg tok ofte ned bakruten istedet for fremrutene pga plasseringen. Audien har også hjul til å bytte sang/volum på rattet, en fantastisk mye bedre ide enn bmwen med knapper. Da driter jeg i om håndtaket i taket har myk demping eller ikke. Det finnes også ting jeg likte bedre med bmwen, som feks setene og kjørefølelsen.. Angående plastfølelse osv, så syns jeg det var mye hips om haps, ingenting jeg hang meg opp i. Det med rutene i E91 sliter jeg og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Nå er det ikke mye igjen, asså! Torek, Fredrik og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 ang plassering brytere vindu bare jeg som foretrekker å ha de i midtkonsollen?synes det er irriterend plassering på døra jeg. må bytte hånd på rattet og tenke litt hva jeg gjør. men når jeg hadde saab 900 med de i midtkonsollen så gikk det av seg selv dog plasseringa på e30 med hver sin side av girkula liker jeg ikke, kunne samlet alle på et sted heller ved siden av brekket f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Foretrekker selv nede i midtkonsollen. Slik var det på gamle BMWn og det samme er det på Benzen. Sikkert sagt det 10 ganger før, men jeg mener at det var fokus på at man skulle kunne røyke nesten uavbrutt før i tiden mens man kjørte bil Alt opereres med venstre hånd, utenom sigarettenner, girvelger og vindu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Har kjørt 7000 km. med 4-serien. Det er fortsatt skrikelyder fra bremsene ved bremsing i lav fart. Er dette normalt? Syns det er sjenerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Har kjørt 7000 km. med 4-serien. Det er fortsatt skrikelyder fra bremsene ved bremsing i lav fart. Er dette normalt? Syns det er sjenerende. Nei, da ville jeg krevd nye! har gått over på noen få dager på nybilene jeg har hatt noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 92 modell G30, gått noe over 300.000. Gammel ambulanse med 6.2 diesel og sirener som virker så det holder. Bilen er pen å se på, lite kosmetiske feil. Noe rustprikker rundt frontruta, det er det eneste. Hva kan man få for noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Greie G30 med diesel går vel for rundt 15k. Endret Oktober 7, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Det var da lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Går vel for en del mer enn det som klasse B hvertfall Fine campingbiler for to Dessverre er det Starcraft folk vil ha Amerikanske vogner, G30 Starcraft, Tahoe, Silverado osv. Holder seg bemerkelsesverdig godt i pris! Endret Oktober 7, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Utrolig hvor få e38 facelift det er for salg både på finn.no og utenlandske sider. Må nesten bli framtidig samlerbil de smykkene av noen Bmwer. Virker ikke som eierne vil selge de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Sjukt deilig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg