Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Denne uken kommer det nok en rå video fra Chris Harris, en heftig trio. (ikke bilene nedenfor).

Men ser ut som han (og Jeremy Clarkson???) på et senere tidspunkt kommer til å toppe ukens video med den ultimate trioen!

hypercars_zps35tdadvn.jpg

Uansett hva som kommer, ser lovende ut. :)

Endret av bimmerR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både E28 M5 og E28 535i er fantastiske biler med stor rekkesekser, jeg hadde nok vært godt fornøyd med begge to.

E28 535i har som kjent 218 hester fra den legendariske M30 motoren, mens E28 M5 leveres 286 hester fra sin M88/3 motor.

av europeiske E28 M5`er det kun produsert 588 eksemplarer i "Left hand drive". Hvor mange som er igjen i dag imidlertid uvisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt over 30000 med c6 og 60000med e91. For meg har begge bilene sine fordeler og ulemper. E91 var preLCI, og navihjulet+idrive menyer osv er heelt rævva sammenlignet med audien. Audien viser feks gps, og skjermbilde mellom turteller og speedo vis man vil. Et utrolig savn for meg i e91. I e91 brukte jeg lang tid på å venne meg til vindusknappene, og jeg tok ofte ned bakruten istedet for fremrutene pga plasseringen. Audien har også hjul til å bytte sang/volum på rattet, en fantastisk mye bedre ide enn bmwen med knapper. Da driter jeg i om håndtaket i taket har myk demping eller ikke.

Det finnes også ting jeg likte bedre med bmwen, som feks setene og kjørefølelsen..

Angående plastfølelse osv, så syns jeg det var mye hips om haps, ingenting jeg hang meg opp i.

Det med rutene i E91 sliter jeg og med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang plassering brytere vindu

bare jeg som foretrekker å ha de i midtkonsollen?

:P

synes det er irriterend plassering på døra jeg. må bytte hånd på rattet og tenke litt hva jeg gjør. men når jeg hadde saab 900 med de i midtkonsollen så gikk det av seg selv :P

dog plasseringa på e30 med hver sin side av girkula liker jeg ikke, kunne samlet alle på et sted heller 

ved siden av brekket f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker selv nede i midtkonsollen. Slik var det på gamle BMWn og det samme er det på Benzen. Sikkert sagt det 10 ganger før, men jeg mener at det var fokus på at man skulle kunne røyke nesten uavbrutt før i tiden mens man kjørte bil :P Alt opereres med venstre hånd, utenom sigarettenner, girvelger og vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-45412-0-90623400-1444241858_thumb.j

92 modell G30, gått noe over 300.000. Gammel ambulanse med 6.2 diesel og sirener som virker så det holder. Bilen er pen å se på, lite kosmetiske feil. Noe rustprikker rundt frontruta, det er det eneste. Hva kan man få for noe slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel for en del mer enn det som klasse B hvertfall :P Fine campingbiler for to :) Dessverre er det Starcraft folk vil ha :P

Amerikanske vogner, G30 Starcraft, Tahoe, Silverado osv. Holder seg bemerkelsesverdig godt i pris! 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...