Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Den første bilen jeg kjørte helt på egenhånd var en sølv E28 525I med Automat...i en alder av 10 år Første BMWen mine foreldre kjøpte var en calypsorød E34 525I, var i 1995 og det var stor stas allerede den gang kan jeg huske. Min far har gjort en god jobb med å eksponere meg for disse bilene i oppveksten, det merker jeg jo ett resultat av nå med min interesse Noe annet bilmerke har vel egentelig aldri vært noe tema for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hehe, det siste du skriver er vi absolutt klar over Fredrik. Og du gjør en god jobb! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Den e28en som det refereres til her,stod til en helt annen pris på Finn .no i sommer. Tydeligvis en som har kjøpt og skjønner hva de er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Synes min e61 530d støyer noe jevlig Er jo fin lyd mtp. at det er diesel, men er jo rett og slett travelt Min e39 520d støyet mindre inne i kupeen, og den kaklet ekstremt! Mangler riktignok motordeksel, men vil ikke tro dette skal gjøre så mye? Noen andre som mener di støyer mye? Den jeg har kjøpt,er det såvidt du hører og spesielt langs vei,hører du ingenting. Grenser nesten til det kjedsommelige kontra e34en min. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 http://www.october212015.com/ Store spørsmålet på onsdag! Dukker Marty McFly opp i vår tid? Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Den e28en som det refereres til her,stod til en helt annen pris på Finn .no i sommer. Tydeligvis en som har kjøpt og skjønner hva de er verdt.. Såpass, hva var prisen dada? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Tilbake til fremtiden-trilogien er helt fantastisk! Spesielt eneren fra 1985 er en klassiker, men jeg liker begge oppfølgerne fordi de alle sammen er så unike, men samtidig så like og bindes sammen på en fin måte. En del kule biler er det også med i filmen fra "2015"... M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Skikkelig fet E24 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Burde man kjøpe original deler på koed når det gjelder endeledd osv? Noen som vet hvilke leverandører det er på de uoriginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Er sikkert smartere å bruke litt mer penger på å kjøpe originalt når det gjelder sånne deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Er så gøy å få annonse stoppet på finn for andre gangen, første gangen stoppet de den uten å oppgi noen grunn. Så de la den ut igjen. Men nå har de stoppet den igjen, grunnet ligger i m3 kategori. Enten får de fikse Alpina kategori, for den skal ikke i 3serie kategori...Er så lett å få solgt når de driver å surrer til, mulige kjøpere begynner jo å lure om det bare er tull osv..#Drittfinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Er sikkert smartere å bruke litt mer penger på å kjøpe originalt når det gjelder sånne deler. Er ikke akkurat liten prisforskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Er så gøy å få annonse stoppet på finn for andre gangen, første gangen stoppet de den uten å oppgi noen grunn. Så de la den ut igjen. Men nå har de stoppet den igjen, grunnet ligger i m3 kategori. Enten får de fikse Alpina kategori, for den skal ikke i 3serie kategori...Er så lett å få solgt når de driver å surrer til, mulige kjøpere begynner jo å lure om det bare er tull osv..#Drittfinn Hvorfor kan de ikke opprette en egen Alpina kategori? Det har jeg lurt på lenge, det ligger da til en hver tid 5-8 Alpina til salgs under BMW. Send de en forespørsel og forklar din sak, be dem rett og slett om å opprette egen Alpina kategori. Leste jo om en som fikk Finn.no til å opprette Datsun kategori da han var lei av å annonsere under Nissan, i Datsun kategorien er det sjelden mer en 3-4 biler til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Burde man kjøpe original deler på koed når det gjelder endeledd osv? Noen som vet hvilke leverandører det er på de uoriginale?Har veldig dårlig erfaring med både uoriginale bremseskiver og endeledd fra Koed.Sent fra min E6653 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Har veldig dårlig erfaring med både uoriginale bremseskiver og endeledd fra Koed. Sent fra min E6653 via Tapatalk Er litt skeptisk med tanke på at det ble byttet endeledd forrige EU og de kom fra KOED, men nå er de gåen og må byttes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg