Marius2002 Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Fikk en pakke fra Tyskland idag, kule frimerker de har der. fish, bimmerR, e30_joakim og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Har kommet over en Bmw E3 3.0s , med luftfjøring. Lå på autodb til salgs for 3 år siden. Hvordan er det å få tak i deler til en slik ? bremsedeler , foringer , fjørbein ? Gs har jo ikke noe Wallot & nash har vel en del og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Wallot & nash har vel en del og. se der ja , de hadde jo nesten alt Larsinnj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Noen som kunne tenkt seg vossen felger? har 4 stykk , med 245 / 30 / 20 med bra dekkstrekk. 10,5 - 11 bred er de. helt like disse, men med et hakk på ene felgen ... flere bilder kommer om noen er inntreserte https://www.google.no/search?q=vossen&biw=1549&bih=915&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI4umMvKL0yAIVhFwPCh1ZqATt#tbm=isch&q=vossen+VLE+&imgrc=FD7n9GYMImK2pM%3A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Fant ut at en katt hadde vandret over hele bilen min inatt, dette er jo kjedelig. Bilen står i carport. Tips til å holde kattene borte? ..... på en human måte ja.. Vel problemet ble løst på den mest humane, men kostbare måten. Kledde igjen carporten og satt inn garasjeport i helga som var. Ble bra.. And-reas og Larsinnj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Vel problemet ble løst på den mest humane, men kostbare måten. Kledde igjen carporten og satt inn garasjeport i helga som var. Ble bra..Jaja. Var jo drastiske tiltak. Men jaja. [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 På Tapatalk når jeg går inn på subforums, så får jeg opp dette på toppen under 'Annet'. Off Topic ligger da med dette bilde, flere som har det? M|Fjeld og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 (endret) Ja, lurt litt på det bildet jeg også! Edit: Hvis du går helt til starten av tråden finner du videoen som bildet kommer fra Endret November 3, 2015 av olenikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Gjør det her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 (endret) Edit: Hvis du går helt til starten av tråden finner du videoen som bildet kommer fra Etter hva det kan se ut som på det bildet så er jeg ikke så sikker på om jeg vil se den videoen... Så liksom litt "shady" ut ved første øyekast Endret November 4, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Fy faen. Hvor trøtt kan man bli. Holder på med bakstillingen på bilen, alle deler linet opp og klart for montering. Gikk fint helt til jeg putta i nye hjullager og satt navet på plass. Etter en kort tid finner jeg selfølgelig låseringene som skal inni der... Jaja, sett nr 3 med hjullager da. Får håpe resten av denne operasjonen går smertefritt [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 (endret) Endelig fikk jeg sett Rusty live, og slått av en prat med Mr. Burroughs Torjusdahl på snapchat/instagram om du vil se bilder fra SEMA Endret November 4, 2015 av Torjusd ahj, e30_joakim, M|Fjeld og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 På Tapatalk når jeg går inn på subforums, så får jeg opp dette på toppen under 'Annet'. Off Topic ligger da med dette bilde, flere som har det? Jeg tør ikke Tapatalk'e Bimmers i offentlighet, synes det bør fjernes Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Noen som kunne tenkt seg vossen felger? har 4 stykk , med 245 / 30 / 20 med bra dekkstrekk. 10,5 - 11 bred er de. helt like disse, men med et hakk på ene felgen ... flere bilder kommer om noen er inntreserte https://www.google.no/search?q=vossen&biw=1549&bih=915&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI4umMvKL0yAIVhFwPCh1ZqATt#tbm=isch&q=vossen+VLE+&imgrc=FD7n9GYMImK2pM%3A Ja! Hvor mye tenkte du for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 På Tapatalk når jeg går inn på subforums, så får jeg opp dette på toppen under 'Annet'. Off Topic ligger da med dette bilde, flere som har det? Har samme her ja [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg