Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenkt seg vossen felger?  

har 4 stykk , med 245 / 30 / 20 med bra dekkstrekk.

10,5 - 11 bred er de. 

helt like disse, men med et hakk på ene felgen ...

flere bilder kommer om noen er inntreserte

https://www.google.no/search?q=vossen&biw=1549&bih=915&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI4umMvKL0yAIVhFwPCh1ZqATt#tbm=isch&q=vossen+VLE+&imgrc=FD7n9GYMImK2pM%3A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at en katt hadde vandret over hele bilen min inatt, dette er jo kjedelig. Bilen står i carport. Tips til å holde kattene borte? ..... på en human måte ja..

Vel problemet ble løst på den mest humane, men kostbare måten. Kledde igjen carporten og satt inn garasjeport i helga som var. :) Ble bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel problemet ble løst på den mest humane, men kostbare måten. Kledde igjen carporten og satt inn garasjeport i helga som var. :) Ble bra..

Jaja. Var jo drastiske tiltak. Men jaja. [emoji23]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Hvis du går helt til starten av tråden finner du videoen som bildet kommer fra ;-)

Etter hva det kan se ut som på det bildet så er jeg ikke så sikker på om jeg vil se den videoen... :P Så liksom litt "shady" ut ved første øyekast

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Hvor trøtt kan man bli.

Holder på med bakstillingen på bilen, alle deler linet opp og klart for montering. Gikk fint helt til jeg putta i nye hjullager og satt navet på plass.

Etter en kort tid finner jeg selfølgelig låseringene som skal inni der... :stupid:

Jaja, sett nr 3 med hjullager da. Får håpe resten av denne operasjonen går smertefritt [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tapatalk når jeg går inn på subforums, så får jeg opp dette på toppen under 'Annet'. Off Topic ligger da med dette bilde, flere som har det?

a8198f2f66655a7fb6eff7ead4df882a.jpg

Jeg tør ikke Tapatalk'e Bimmers i offentlighet, synes det bør fjernes :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne tenkt seg vossen felger?  

har 4 stykk , med 245 / 30 / 20 med bra dekkstrekk.

10,5 - 11 bred er de. 

helt like disse, men med et hakk på ene felgen ...

flere bilder kommer om noen er inntreserte

https://www.google.no/search?q=vossen&biw=1549&bih=915&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI4umMvKL0yAIVhFwPCh1ZqATt#tbm=isch&q=vossen+VLE+&imgrc=FD7n9GYMImK2pM%3A

Ja! Hvor mye tenkte du for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...