Marius2002 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Mange kule BMW politibiler. South Carolina State Trooper fikk faktisk donert en E34 M5 av BMW, og California hadde E34 540i som bil. Fant også ut at forrige bilen min, Hyundai Veloster finnes også i politibil. Det er jo litt kult da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 passet litt bra til kranglinga ang kjørestil her hermanoo90, Daniel., pautomagi og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Usj.. Hatt lappen i 2 uker og begynner allerede å bli sugen på ny bil.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Såvidt jeg vet (visste, sikkert 10 år siden jeg leste dette) så var det kun en e34 m5 som politibil i USA. Denne ble visstnok donert av BMW som Marius her sier, og den gikk primært som "skole bil" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Såvidt jeg vet (visste, sikkert 10 år siden jeg leste dette) så var det kun en e34 m5 som politibil i USA. Denne ble visstnok donert av BMW som Marius her sier, og den gikk primært som "skole bil" ? http://www.bmwe34.net/E34main/Other/best_E34.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Hmm, nå melder de at det kan komme snø her i Bergen neste helg.. Får vel skifte til vinterdekk på bilen(e) snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Skal endelig se på Børning. Får se hvor mange ganger jeg cringer underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Litt nord for Bergen ville du slite med sommerdekk i kveld. Var noe slags regn/snø/hagl og da kunne man enten kjøre i sporene fulle av vann eller så var det på snø i resten av veibanen. Temperaturen var i nede mot 2 grader også, neppe optimalt med sommerdekk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Er vel rundt 3 grader her jeg bor. Regner bare foreløpig. Får se om jeg får plass til vinterhjulene i bilen på Mandag eller Tirsdag, og håpe på at det ikke er like kaldt da også, eller så må jeg stå her hjemme i regnet å skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Greit med plass i en e34 vel? I e36'en er det plass til 1 hjul i bagasjerommet om det er 8" eller breiere :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Vet det er plass til 2 hjul (15" stålfelger med dekk) i bagasjerom på sedan, men det var uten sub og forsterker som jeg har baki nå. De 2 andre hjulene kan jeg sitte bak framsetene. Om jeg får sommerhjullene med meg i bilen er en annen sak, da de er litt større. Er null stress å få hjul med i touringen i hvertfall Mener å huske jeg hadde 4 stykk 15" hjul med dekk i bagasjerom uten å måtte legge ned seter. Går ikke med 17" i hvertfall, da får jeg ta de breieste bak og de andre i baksetene, selv om det ikke er veldig lurt, sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Går greit med poser da. 25kr på Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Var ikke skitt eller noe sånt jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Plasserer du det skikkelig så får du det ikke i bakhodet når du bremser heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Plasserer du det skikkelig så får du det ikke i bakhodet når du bremser heller Hvordan kan jeg plassere de da? 8" breie felger med 235 dekk. Jeg må ha setet nesten helt bak, så er vel ikke plass til de der man har beina når man sitter bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg