Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Deilig med litt snø. Få brukt "grillhytta" i hagan igjen. Litt mere kos når det er snø og litt minus. Bare vente på resten av gjengen nå så spretter vi en pakke med pølser[emoji111]️

88614c318820096c7b0652f68f5ec19d.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en genial side for å finne biler. Hvis denne gikk på dynga i 96, så gråter jeg!!!

Tøff side. :)

Jeg lurer litt på hva som gjør at de bilene som kommer opp kommer opp, mens andre er fraværende. Antallet Ferrarier i Norge er for eksempel mye større enn antall resultater.

Uansett så var det litt morsomt å søke på litt eksklusive biler, spesielt Lamborghini, McLaren og Bugatti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff side. :)

Jeg lurer litt på hva som gjør at de bilene som kommer opp kommer opp, mens andre er fraværende. Antallet Ferrarier i Norge er for eksempel mye større enn antall resultater.

Uansett så var det litt morsomt å søke på litt eksklusive biler, spesielt Lamborghini, McLaren og Bugatti :)

Det kommer bare opp de 200 første, du må spesifisere mer, for eks årsmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok, men min egen bil kommer ikke opp, selv ikke om jeg taster inn registreringsnummer.

Jeg fant heller ingen Lamborghini LM002, det skal finnes ihvertfall en her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Otis og ogee1. Vi skal på skiferie i Norge (Gålå) og der er det for tiden 25-30 blå. Det er varslet litt varmere vær de kommende dagene, men så er det varslet kaldere vær igjen. Jeg blander 50/50 og er på den sikre siden... :)

Så lenge det er greit for deg å bytte frostvæsken selv, så høres det ut som det beste valget. Kan ikke si at jeg har hørt om noen ulemper med å kjøre 50/50 i forhold til tynnere blanding heller. Bortsett fra at det går noen flere kroner i frostvæske, da.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...