Daniel. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Noen andre enn meg som syns bilder på Finn annonser av og til laster utrolig treigt? Haukefer og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Finn har vært sirup i det siste. Irriterer meg for øvrig på at TV2 i likhet med Viasat øker prisene på fotballpakkene. Jeg skal se Premier League og Champions League, ikke noe mer. Så heldig som man skulle være så eier TV2 rettighetene til den ene ligaen og Viasat til den andre. Begge har nå lagt til masse totalt uinteressant for meg innhold i hver sin pakke og doblet prisene. "Vi synes det er et kjempebra tilbud og at man får mye for pengene". Det gjør dere helt sikkert, men jeg ser nå på akkurat det samme som jeg så på før og det eneste jeg opplever er at dobbelt så mye penger flyr ut av kontoen, bra tilbud meg i ræva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 (endret) Nå må jeg ha hjelp her. Det som er saken ,er at jeg har et problem med nabokatten.Den har nemlig funnet sitt favorittsted å pisse,nemlig på støtfangeren på bilen min. Dette resulterer i at det lukter enormt kattepiss i fronten av bilen min noe som er irriterendes. Jeg trodde jeg ble kvitt problemet tidligere i vinter da jeg skremte den skikkelig men det hjalp tydeligvis ikke. Nå er jeg så jævli forbanna på den katta at jeg har lyst til å lokke den inn og stikke ut øynene og kappe pikk eller høne eller hva den har rett av,meeen human som jeg er løser ikke vold eller mishandling noe i livet og naboen elsker katta si overalt på jord. Har dere noen kjerringråd og ikke sånn drep den,forgift den eller noe sånn,rett og slett noe som får pus til å skjønne at sånn er fy fy.. Dette er sånn det er . Endret Mars 1, 2016 av sveigis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Katter liker ikke å gå på plast. Ellers så var jeg på plantasjen forleden, der jeg så at de hadde tatt inn et luktstoff mot katter. Kanskje verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Katter hater sitrusfrukter. Kan prøve å spraye appelsinjuice eller sitron rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Sett en tom pappkasse i nærheten. Katten får en trang til å klatre inn i den og vil glemme at den skulle egentlig pisse på fangeren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Spyl på katta med hageslangen, bruk spiss stråle Det hjalp hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Da skal sitrus prøves ut og se om det hjelper. Takk for råd. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 (endret) 11 timer siden, Fredrik 90 skrev: Spyl på katta med hageslangen, bruk spiss stråle Det hjalp hos meg Kom hit så skal jeg gjøre det på deg så får du se hvor godt det er. Idiotisk. Endret til idiotisk da jeg synes det er en idiotisk handling, ikke at du er en idiot Endret Mars 2, 2016 av 316 Julianv, Diiesel og e30_joakim reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Varebil / dieselbil med hengerfeste ønskes kjøpt ! noen som har noe ? rundt 20 - 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 3 timer siden, 316 skrev: Kom hit så skal jeg gjøre det på deg så får du se hvor godt det er. Idiotisk. Endret til idiotisk da jeg synes det er en idiotisk handling, ikke at du er en idiot La katta di pisse på min bil så skal jeg med glede komme til deg...med høytrykkspyler! Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Man får også kjøpt slike produkter : http://aquaworld.no/i/v.aspx?kid=17&ukid=94&vid=1169 mot katteproblemer, hundeproblemer osv. Har en lignende sak på loftet mot mus selv, funker knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 (endret) 24 minutter siden, Fredrik 90 skrev: La katta di pisse på min bil så skal jeg med glede komme til deg...med høytrykkspyler! Skjønner du ikke at det er dyr det er snakk om? Du kan ikke straffe dem med ei skarp stråle fra en høytrykkspyler. Prøv heller en av de andre triksene som skal fungere enn å bedrive dyreplageri. Endret Mars 2, 2016 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Å spyle mot en katt med hageslange går helt fint. En katt kan oppleve mange situasjoner som er mye mer farlig og smertefulle enn det i sin hverdag. Hjelper det å holde en katt unna, ser jeg på det som en ganske harmløs og god metode. Høytrykk er over streken, det kan være vondt. Men skal vel godt gjøres å faktisk treffe en katt på kloss hold. Ellers er all form for vold og fysisk avstraffelse uakseptabelt ellers Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Man kan ikke spyle katten når det er så kaldt som nå! For alt du veit vil den gå ute i mange timer til og kan få frostskader og i verste fall fryse ihjel! Du får get off gele du kan bruke ute i dyrebutikk. Pepper og sitron på stedet kan også hjelpen. (et spørsmål bare, skal ha bilen på bilia i morgen på sånn tvungen bytte av noe som er gratis (husker ikke Hva det var de skulle). Ringte nå en fyr som sa han var fra bilia og bekreftet når jeg skulle komme og sa at jeg bare kunne komme inn på verksted og gi han nøkkelen på bod xx. Er det normalt? På alle andre verksted så fester de lapp på nøkkelen og selv om jeg er på fornavn på flere på det faste verkstedet får alltid kunemottakeren nøkkel og registrerer meg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg