flobben Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Ja normalt hos Bilia, de har personlig serviceteknikker sommfølger opp alt. kundemottaket er vel borte hos de fleste nå. Margrethe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Det er ingen her som har snakket om å bruke høytrykkspyler mot katter. 316 tar som vanlig ting i av sin sammenheng for å kunne skape storm i ett vannglass. Hageslange er helt humant og greit, katter hater vann Det er dyrenes eiere jeg mange ganger har lite til overs for... Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 (endret) Et kjapt treff med hageslangen skader ikke katten på noen måte, og holder den unna området i lang tid etterpå. Har katt selv, og den begynner å dra på årene. Grunnet alder har den ikke vært helt i form til å forsvare sitt område like bra som før, så man har måttet hjelpe til litt da katten ikke kommer helskinnet ut av det som oftest. Nå rett før jul ble katten blind, så nå enser den ikke andre katter en gang annet enn å lukte dem. Katter klarer seg utrolig bra, katten går rundt i huset og finner fram akkurat dit hun skal, går ut og lufter seg når den har lyst.. I totalt blinde De store øynene er der hele tiden, ikke bare fordi det er dunkel belysning Værhårene har blitt fler, og lenger, i tillegg har de krummet seg en del for å gå fremover for å unngå sammenstøt med omhverdenen. Det har i tillegg vokst frem slike værhår mer markert på andre steder på kroppen. Sammen med lukt og hørsel, er dette alt den har. Endret Mars 2, 2016 av FredrikE24 Julianv, Diiesel og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Ikke noe i mot å spyle dumme katter i sommerhalvåret men når det er minusgrader er det uforsvarlig å gjøre en katt våt når man ikke vet om den får kommet inn og bli tørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 6 minutter siden, Marg skrev: Ikke noe i mot å spyle dumme katter i sommerhalvåret men når det er minusgrader er det uforsvarlig å gjøre en katt våt når man ikke vet om den får kommet inn og bli tørr.. Det som er greia med katter er at hvis de blir våte så setter de i gang å vasker seg, sleiker hele pelsen tør for vann Så katter klarer seg utmerket mye bedre enn hva vi tror. Når katta til en kamerat klarte plumpe oppi en fiskedamm så løp den rett bort under ett bord og der satt den i mange minutter og "jobba" seg rundt hele pelsen Jeg liker katter, hundre ganger bedre enn hunder som både er slitsome og kan være utilregnelige. Men kattene får holde seg vekk ifra bilene, ett lite spyl med hageslagen har vært nok til at de har holdt seg vekk fra bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Ja, men når det er minus ute så kan den fort bli kald og få f.eks frostskader på ørene. Hvis jeg dusjer håret nå og går en tur med hunden så blir jeg mye kaldere enn hvis jeg ikke dusjer og har tørt hår. Er det - 10 kan jeg faktisk knekke håret da det fryser om det er fuktig. Man vasker f.eks ikke en langhåret hund og går tur i minusgrader etterpå. Eller bilen for den saks skyld Katter klarer seg fint om den blir våt i plussgrader. Men her er det minus og da er det bare stygt å spyle en katt som kanskje må ligge på trappa til i morgen tidlig før den kommer inn i varmen. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Ja men når det er minusgrader ute så er det ikke så veldig mange hageslanger som ikke er fryste... Katter har tykk vinterpels slik at vannet ikke trenger inn til huden, vannet rekker ikke å fryse på ørene dems før katten selv har fått bort vanndråpene. Om man tar katten og holder den under vann så er det noe annet, men da går man inn for det og da snakker vi dyremishandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Ja,hageslange har jeg prøvd før og katta er vekk før strålen treffer og er ikke farlig en plass men tungvindt og være på vakt. Nå har jeg skrelt appelsiner,lime og sitron som jeg skal spre rundt bilen så tenker jeg at det blir bra. Å drive mishandling er ikke veien i det hele tatt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Stor forskjell på hageslange og presisere spiss stråle med høytrykkspyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 1 time siden, 316 skrev: Stor forskjell på hageslange og presisere spiss stråle med høytrykkspyler Les hva jeg skrev.... 19 timer siden, Fredrik 90 skrev: Spyl på katta med hageslangen, bruk spiss stråle Det hjalp hos meg Med dette så mener jeg at man vrir Gradenamunstykket slikt at strålen blir tynn og spiss, ikke sånn dusjstråle man vanner rosebusker med. Det er ikke akkruat 20 bar trykk som kan lage hull i betong det er snakk om her... Hva er det med dette du ikke vil forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Det er ingen her som har snakket om å bruke høytrykkspyler mot katter. 316 tar som vanlig ting i av sin sammenheng for å kunne skape storm i ett vannglass. Hageslange er helt humant og greit, katter hater vann Det er dyrenes eiere jeg mange ganger har lite til overs for... Som vanlig? Ta deg sammen, jeg lager ikke noe problemer her mer enn noen andre. Helt ærlig, så var jeg sikker på at du hadde skrevet høytrykkspyler, hageslange er helt ok... I så fall beklager jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 7 minutter siden, 316 skrev: Som vanlig? Ta deg sammen, jeg lager ikke noe problemer her mer enn noen andre. Helt ærlig, så var jeg sikker på at du hadde skrevet høytrykkspyler, hageslange er helt ok... I så fall beklager jeg Sier ikke at du lager problemer, men du er litt glad i å hause opp ting av og til Mulig det bare er meg, sier heller ikke at jeg er noe englebarn selv...tvert i mot tenker jeg. Men greit nok, går an å lese feil og misforstå Vi fikk allfall en liten debatt ut av det Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Ja, det er jo litt gøy å koke opp litt debatter inni mellom ;)! Er dem inne i garasjen din, eller er det ute? Kattene mine holder seg langt unna biler heldigvis, kattene til naboen ligger på bilene hans, men ikke mine, så de har vel vett til å holde seg unna. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Dere får begynne å feste agurker på bilene deres e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 49 minutter siden, 316 skrev: Ja, det er jo litt gøy å koke opp litt debatter inni mellom ;)! Er dem inne i garasjen din, eller er det ute? Kattene mine holder seg langt unna biler heldigvis, kattene til naboen ligger på bilene hans, men ikke mine, så de har vel vett til å holde seg unna. Kattene her i veien er over alt, noen ganger står en av dem plutselig midt på stuegulvet og kikker på meg. Spesielt katten til nærmeste nabo, den løper inn så fort en dør står åpen. Men bilene mine holder de seg vekk ifra etter at jeg spylte på dem da jeg ferska den på panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg