Marius2002 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 (endret) 15 minutter siden, awt skrev: Det stemmer det, da var de ikke sikre på motorisering (noe som igrunn er merkelig, ettersom de mest sannsynlig hadde registreringsnummeret. ) Hør der Endret Mars 31, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Til raymonds forsvar er det ikke han som gjør vurderingene for hvilke biler som skal benyttes i biltjenesten, men det fremstår som rart at han ikke vurderer biltjenesten som skadelig for imaget sitt og arrangerer annen transport. Blir litt som politikerne med privatfly til klimakonferansen.. uansett, så er vel egenmotivasjonen for å være politiker å ha mest mulig makt- og en fet bil med privatsjåfør bygger godt opp om følelsen av å være viktig. Det samme med å være by"regjeringsleder". Se bare hvor "flink" Lan er til å bruke tog på ferie i stedet for fly. Hadde hun ikke kunne skryte av seg selv i media tviler jeg sterkt på at hun hadde tatt tog. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Noen som ser noe å være obs på her ? Kjenner jeg har litt lyst på en fem serie denne gangen etter 3*3 serie http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68453175 Utstyrsliste Spoiler Vehicle Identification Number WBANC51020B136835 Type NC51 Model 525d - EUR Development Code E60 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M57/TU Displacement 2.50 Power 130 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Carbonschwarz Metallic - 416 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant DINGOLFING Production Date 2004-10-01 Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2NP M Lt/aly W. Double Spoke 135 M W.runfla M Lm R. Doppelspeiche 135 M Notlauf 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 300 Emergency Wheel Notrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 337 M Sport Package M Sportpaket 339 Satin Chrome Shadow Line 354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe 4M3 Interior Trim.fini. Alu. Cube Pure Interieurleiste Alu Cube Pure 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SB Country Spec. Release Of Telematic Laenderspez. Telematikfreisch. 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Individual Kein Zugriff - Geschuetzte Fahrzeugdaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 1 time siden, pautomagi skrev: Noen som ser noe å være obs på her ? Kjenner jeg har litt lyst på en fem serie denne gangen etter 3*3 serie http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68453175 Utstyrsliste Reveal hidden contents Vehicle Identification Number WBANC51020B136835 Type NC51 Model 525d - EUR Development Code E60 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M57/TU Displacement 2.50 Power 130 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Carbonschwarz Metallic - 416 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant DINGOLFING Production Date 2004-10-01 Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2NP M Lt/aly W. Double Spoke 135 M W.runfla M Lm R. Doppelspeiche 135 M Notlauf 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 300 Emergency Wheel Notrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 337 M Sport Package M Sportpaket 339 Satin Chrome Shadow Line 354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe 4M3 Interior Trim.fini. Alu. Cube Pure Interieurleiste Alu Cube Pure 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SB Country Spec. Release Of Telematic Laenderspez. Telematikfreisch. 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Individual Kein Zugriff - Geschuetzte Fahrzeugdaten Var det ikke du som spurte om denne også? http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=5309664&finnkode=71639283 Hvorfor gikk du eventuelt bort fra den? Har litt lyst på den sjæl skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 9 minutes ago, sandersander said: Var det ikke du som spurte om denne også? http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=5309664&finnkode=71639283 Hvorfor gikk du eventuelt bort fra den? Har litt lyst på den sjæl skjønner du Stemmer det Den er fortsatt under vurdering. To av grunnene er at det er bensin og jeg bor ett rimelig godt stykke unna. Ikke det at jeg er noen stor bensin motstander men mistenker at forbruket på en 525 diesel er noe lavere enn en bensin. Har en god liste med biler som skal vurderes om dagen, heller mer og mer mot E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 On 31.03.2016 at 15.59, Hawkon88 skrev: Dette er rett utenfor fetsund for 5min siden.Jeg er glad jeg har vinterdekkene på enda. Litt sent svar, men er det en beige Ford Sierra i motgående fil? Veldig sjelden man ser de nå om dagen, spesielt mk1 1983-1987. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 Ser ut som en Siræva ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Noe for og imot på PreFL 120d? Gått i underkant av 200k, mye skiftet og eid av voksne. Pris rundt 75k. Ok pris? Har lyst på en litt mer driftsikker pendlebil som bruker lite og går ok. Skal være med på en liten Europatur i sommer og, vis ferie klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Sikkert greit nok. 120d pleier å ligge hakket høyere i pris, så om bilen er grei ellers er det sikkert er fornuftig kjøp det. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Får se om jeg kan få prisen litt ned, så blir det nok kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Er det så "risky" som noen folk skal ha det til å kjøre med M54 motor? Er jo so mye mas om en mutter på oljepumpen som løsner og da er det bye bye motor. Sånn utifra hva som blir skrevet så kan man jo nesten ikke pushe motoren for da risikerer man at mutteren skrur seg selv av og da mister motor oljetrykk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Da tror jeg du leser andre steder enn meg. Men det er klart at m54 har sine greier som mange andre motorere, og er på ingen måte noen "fantastisk holdbar problemfri motor" som enkelte andre vil ha det til. En fin konstruksjon som krever sitt, som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Kjør M50! Det er vel så si det tryggeste man kan ha under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 4 timer siden, TRF-Racing skrev: Da tror jeg du leser andre steder enn meg. Men det er klart at m54 har sine greier som mange andre motorere, og er på ingen måte noen "fantastisk holdbar problemfri motor" som enkelte andre vil ha det til. En fin konstruksjon som krever sitt, som alle andre. Kan godt være Amerikanerene overreagerer as usual, eller de har problemer vi andre ikke får. Men var visst noen som hadde møtt på dette problemet på en E46 330i som havarerte under kjøring. Husker ikke hva den het den delen som tydeligvis var et problem. 31 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Kjør M50! Det er vel så si det tryggeste man kan ha under panseret Kan desverre bare kjøre biler med 150 og 192hk Må prøve noe litt mer kraftig mens jeg fortsatt er ung og kan sløse litt penger hehe. Men jeg er langt i fra ferdig med E34 og M50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Werther, ser mistenkelig ut som sierra, men la dessverre ikke merke til den. Så forøvrig en sedan med cossie merke på balkluken i charlottenberg i dag. Hvor stort problem den mutteren på m54 er vet ikke jeg, men det er flust med e53 med m54b30 som nærmer seg 300k km. Ikke har bmw hatt kampanje for utbedring av problemet heller så vidt jeg vet så helt udugelig kan den nok ikke være. Den største bekymringen med m54 er forbruk mener jeg. Spesielt med automat. I snitt tror jeg x5en bruker rundt 1,4liter bensin pr mil og da kjører jeg rolig og en god blanding. På det beste måler jeg nærmere 1,1 og det værste 2liter+. Om du skulle få motorhavari er kommer du nok billigere ut av det, enn et turbohavari, swirlflaps osv som dieselmotorene kan friste med. I tillegg til at de ofte ligger markant høyere i pris. Med en 120d tror jeg du får det fint! E91 hadde hvertfall kampanje på registerstrammerene på den motoren. Jeg vrt ikke om dette gjaldt 120d også? Ellers pleier vel turbo og DPF å trenge et bytte rundt 200 hvis det ikke er byttet tidligere. På 320d letter det kontoen din for 30 000++ hvis du ikke gjør jobben selv. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg