Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Jo det går. Men du må koble de av fysisk og. Gjorde du det?

Nei gjorde ikke det.

Så hvis jeg drar ut ledningen nå, og sletter feilkoden så tror du jeg blir kvitt lampen? :)

Endret av -Roger-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har koda vekk de ja. :)

Da skal jeg prøve det.

Regner med jeg har kodet de bort ja. Forandret hvertfall fra "aktiv til nicht_aktiv" i ncs og siden da har jeg fått opp feilmelding på begge airbag bak.

Forøvrig første gang jeg har brukt ncs og må si det var veldig uoversiktlig og kompliserte greier [emoji15]

Endret av -Roger-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve det.

Regner med jeg har kodet de bort ja. Forandret hvertfall fra "aktiv til nicht_aktiv" i ncs og siden da har jeg fått opp feilmelding på begge airbag bak.

Forøvrig første gang jeg har brukt ncs og må si det var veldig uoversiktlig og kompliserte greier [emoji15]

For noe tull. Ncs er det mest oversiktlige som finnes etter ISTA.

Ikke misforstå meg nå men det virker vare klønete det programmet fordi du ikke kan det. Med en gang du har noen år på baken med det så er det gullegull

Alt ligger bare i interesse nivå. For øvrig så er ncs expert et program for BMW fabrikken. Ikke BMW teknikere ute på verkstedet. Så det ligger jo noe i det også. Men for de som kan det så er det et flott program. Det er bare tungt å lære.

Når det gjelder koding generelt så gjør du det feil. Du skal ikle endre fra aktiv til nicht. Du skal fjerne koden fra bilens vo og standardkode airbag modulen. Da gjør ncs alt for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SweetBMW; Du har vel ikke det programmet som du enkelt kan endre VO i?
Jeg hadde et for et par år siden, der du skreiv inn ditt nåværende VO, så fikk du en liste med hva som var inkludert i dette, så kunne du 

enkelt legge til eller fjerne bare ved og huke av på ekstrautstyr i en liste..

Når du da var ferdig og lagt til/fjerna så hadde du et VO som du da koda til bilen igjen..

Jeg mista det, og har prøvd og leite men har kke lykkes med og finne det igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...