Otis Skrevet Mars 31, 2021 Skrevet Mars 31, 2021 Mener at ista d tar rundt 35GB, mens ista P tar ca 150GB.
Furyon Skrevet Mars 31, 2021 Skrevet Mars 31, 2021 9 minutter siden, Otis skrev: Mener at ista d tar rundt 35GB, mens ista P tar ca 150GB. Har en E39, er det noe behov for å ha både NCsexpert, inpa og alle programmene som er i den «pakken» og Ista d og P?
Reef89 Skrevet Mars 31, 2021 Skrevet Mars 31, 2021 25 minutter siden, Furyon skrev: Har en E39, er det noe behov for å ha både NCsexpert, inpa og alle programmene som er i den «pakken» og Ista d og P? Det spørs jo helt hva du skal bruke det til.
Otis Skrevet Mars 31, 2021 Skrevet Mars 31, 2021 1 time siden, Furyon skrev: Har en E39, er det noe behov for å ha både NCsexpert, inpa og alle programmene som er i den «pakken» og Ista d og P? Ista P er overkill for de fleste, om du ikke hat icom. Mens ncs er en grei erstatning for ista P, om man ikke har icom. Inpa og ista d gjør samme saken, men ista d er overlegen mht feilsøking og det å holde oversikt med.
E.C. Skrevet Mars 31, 2021 Skrevet Mars 31, 2021 Ista P er vel kun relevant for folk som skal programmere E-serie, og da blir det egentlig mest for E6x, E8x og E9x. Ikke all verden å oppdatere på E39, så jeg vil si at det ikke er noe vits med ISTA P for E39. ISTA+ dekker vel E-chassis mtp. feilsøking?
Reef89 Skrevet Mars 31, 2021 Skrevet Mars 31, 2021 Jeg har alt, men aldri brukt ISTA-P, ISTA-D bruker jeg og funker veldig bra på både E60n og F01n med K-DCAN kabel.
Furyon Skrevet Mars 31, 2021 Skrevet Mars 31, 2021 Blir hovedsaklig brukt for å sjekke feilkoder, og diverse verdier fra ECU. Kan bli brukt til å feks kode bort US blink, og sånn type koding. Har heller ikke Icom kabel, så blir nokk uaktelt med Ista-P utifra hva jeg har lest.. Litt kjipt å bricke hjernen hehe. Men vil Ista-D erstatte INPA helt? Eller har dere begge deler
EmilR Skrevet April 1, 2021 Skrevet April 1, 2021 Har Icom A og ista i kristiansund om noen skulle trenge bare ta kontakt på pm
Flataas Skrevet April 1, 2021 Skrevet April 1, 2021 11 timer siden, Otis skrev: Ista P er overkill for de fleste, om du ikke hat icom. Mens ncs er en grei erstatning for ista P, om man ikke har icom. Inpa og ista d gjør samme saken, men ista d er overlegen mht feilsøking og det å holde oversikt med. Trenger ikke icom for ista d/p. Har emulator i pakken min så klarer meg fint med k+dcan kabel og enet kabel
Otis Skrevet April 1, 2021 Skrevet April 1, 2021 5 timer siden, Flataas skrev: Trenger ikke icom for ista d/p. Har emulator i pakken min så klarer meg fint med k+dcan kabel og enet kabel Joda, ista d med dcan kabel er greit. Men ista p og oppdatering over dcan, det er ikke helt trygt.
Flataas Skrevet April 1, 2021 Skrevet April 1, 2021 5 timer siden, Otis skrev: Joda, ista d med dcan kabel er greit. Men ista p og oppdatering over dcan, det er ikke helt trygt. Hvorfor er det ikke trygt? Har ikke opplevd noen problemer, oppdaterte en e60 i går senest med ista p og dcan kabel
E.C. Skrevet April 1, 2021 Skrevet April 1, 2021 Scroll noen sider tilbake og les innlegget mitt om kabler og ICOM. Flataas og Otis reagerte på dette 2
Capteinen Skrevet April 1, 2021 Skrevet April 1, 2021 Hei, Noen som kan være behjelpelig med nullstille/slette 6wb samt kode inn i en f15. Holder til i Rogaland men kan godt kjøre noen timer. ta gjerne kontakt hvis du har mulighet eller vett om noen som kan.
papertiger Skrevet April 1, 2021 Skrevet April 1, 2021 (endret) 2 hours ago, Capteinen said: Hei, Noen som kan være behjelpelig med nullstille/slette 6wb samt kode inn i en f15. Holder til i Rogaland men kan godt kjøre noen timer. ta gjerne kontakt hvis du har mulighet eller vett om noen som kan. Ville tatt kontakt med BimmerUpgrade Norway, har inntrykk av fra flere her inne at de kan sakene sine. Tipper dette kan gjøres fjernstyrt med TeamViewer? Endret April 1, 2021 av papertiger Øyvind L. reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet April 1, 2021 Skrevet April 1, 2021 23 minutter siden, papertiger skrev: Ville tatt kontakt med BimmerUpgrade Norway, har inntrykk av fra flere her inne at de kan sakene sine. Tipper dette kan gjøres fjernstyrt med TeamViewer? Det kan helt fint fjernstyres ja, så sant personen som skal få det kodet har alt av programmer samt kabel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå