E.C. Skrevet Januar 23 Skrevet Januar 23 Er det sånn "overhalt billigturbo" til typ 3-4000 kr? Ikke sikkert de overlever turen ut av eska. mr.pingu reagerte på dette 1
DustyBimmer Skrevet Januar 23 Skrevet Januar 23 Fra dieselgrossisten til 8650, får høre med de imorgen.
FransEirik Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 Da har jeg prøvd med ny kabel. Kommer bare opp blankt, nå er jeg litt lei… hva gjør jeg feil? Hva mangler?
FransEirik Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 2 minutter siden, Otis skrev: @FransEirikHvor da? Bimmerdeler
Otis Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 1 minutt siden, FransEirik skrev: Bimmerdeler Det har jeg aldri brukt.
FransEirik Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 37 minutter siden, Otis skrev: Det har jeg aldri brukt. Okei, flere som har brukt den kabelen. Får stole på at kabel er ok. Har du noen tips? Får også feilmelding som «interface pad not active»… tips?
E.C. Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 Har ISTA fungert hos deg før, på denne maskinen og med en annen type kabel? Det finnes bokstavelig talt hundrevis av ISTA-versjoner og installasjoner i tillegg til et titalls kabler som må settes opp på bestemte måter. Det er veldig vanskelig å foreslå noen konkrete tips da det fort er veldig mange variabler i et slikt puslespill. Min generelle, personlige anbefaling for ISTA, om man ikke skal trykke seg ihjel, er enten å kjøpe en komplett "installer" som ordner alt eller finne en versjon som har en komplett veiledning for installasjon. Jeg har gått for sistnevnte da jeg anser meg selv som over middels oppegående når det gjelder PC, men det var nok styr og trykking for at jeg glatt hadde betalt en 500-lapp for å slippe. Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå