E.C. Skrevet Desember 14 Skrevet Desember 14 Her hadde jeg vurdert å kontakte icarsoft faktisk. Hvis knappene for å endre type og kapasitet er der så skal det fungere. Også mulig at det er noe bug som har blitt fikset ved oppdatering av scannersoftware. Følger vel et sd-kort med slike som du kan laste ned oppdatering til og kjøre update via.
thansen Skrevet Desember 14 Skrevet Desember 14 13 minutes ago, E.C. said: Her hadde jeg vurdert å kontakte icarsoft faktisk. Hvis knappene for å endre type og kapasitet er der så skal det fungere. Også mulig at det er noe bug som har blitt fikset ved oppdatering av scannersoftware. Følger vel et sd-kort med slike som du kan laste ned oppdatering til og kjøre update via. Har oppdatert alt på icarsoften. Knappene for å endre type og batteri er der ja.
F-11 Skrevet i går, 12:50 Skrevet i går, 12:50 (endret) Fungerer din ISTA 4.39 fortsatt? Fikk en feilmelding her; Protocol dispatch deactivated. Settings har blitt grået ut, så jeg har avinstallert og skal installere på nytt Endret i går, 12:54 av F-11
E.C. Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Rart de har knapene på plass da, men greit å få svar og få tingene bekreftet.
teerex Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Dette hadde iallefall Launch på plass for flere år siden. Min første scanner var en rimelig utgave fra icarsoft kjøpt for 4 år siden. Men skjønte kjapt at Launch ligger et hestehode foran minst. Så nå har jeg to Launch. Endret 1 time siden av teerex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå