E.C. Skrevet Desember 14, 2025 Skrevet Desember 14, 2025 Her hadde jeg vurdert å kontakte icarsoft faktisk. Hvis knappene for å endre type og kapasitet er der så skal det fungere. Også mulig at det er noe bug som har blitt fikset ved oppdatering av scannersoftware. Følger vel et sd-kort med slike som du kan laste ned oppdatering til og kjøre update via.
thansen Skrevet Desember 14, 2025 Skrevet Desember 14, 2025 13 minutes ago, E.C. said: Her hadde jeg vurdert å kontakte icarsoft faktisk. Hvis knappene for å endre type og kapasitet er der så skal det fungere. Også mulig at det er noe bug som har blitt fikset ved oppdatering av scannersoftware. Følger vel et sd-kort med slike som du kan laste ned oppdatering til og kjøre update via. Har oppdatert alt på icarsoften. Knappene for å endre type og batteri er der ja.
F-11 Skrevet Desember 23, 2025 Skrevet Desember 23, 2025 (endret) Fungerer din ISTA 4.39 fortsatt? Fikk en feilmelding her; Protocol dispatch deactivated. Settings har blitt grået ut, så jeg har avinstallert og skal installere på nytt Endret Desember 23, 2025 av F-11
thansen Skrevet Desember 24, 2025 Skrevet Desember 24, 2025 Svar fra icarsoft E.C. reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Desember 24, 2025 Skrevet Desember 24, 2025 Rart de har knapene på plass da, men greit å få svar og få tingene bekreftet.
teerex Skrevet Desember 24, 2025 Skrevet Desember 24, 2025 (endret) Dette hadde iallefall Launch på plass for flere år siden. Min første scanner var en rimelig utgave fra icarsoft kjøpt for 4 år siden. Men skjønte kjapt at Launch ligger et hestehode foran minst. Så nå har jeg to Launch. Endret Desember 24, 2025 av teerex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå