Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Kan komme med en liten oppdatering, sjekket med bmw scanner på en LCM3 fra 2001 i dag, og den har ikke samme meny som på min LCM4. Jeg fikk ikke noe valg for og justere spenning slik jeg får på min egen.

Skulle lese ut fila fra den med NCS, men viste seg at det manglet noen filer så fikk ikke gjort det og sjekka der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Tenker å kjøpe meg usb->OBD for å programmere/kode og ta diagnose på E60'n. Hvilke kabler og programvare bør jeg kjøpe? Skal forøvrig programmere aux.

Jeg ser endel kits på Ebay har noe programvare som er fra Romania???? Virker litt skummelt å bruke slik programvare på bilen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en ok guide til hvordan man skifter skrift på kjørecomp til Engelsk eller norsk? Litt irriterende med tysk :P

Og hvordan får man siderutene til og gå opp og ned med ett trykk på knappen? Dette funker på bakrutene, men fremrutene må jeg holde bryteren til ruten er helt oppe.. Veldig takknemlig om noen vet dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en ok guide til hvordan man skifter skrift på kjørecomp til Engelsk eller norsk? Litt irriterende med tysk :P

Og hvordan får man siderutene til og gå opp og ned med ett trykk på knappen? Dette funker på bakrutene, men fremrutene må jeg holde bryteren til ruten er helt oppe.. Veldig takknemlig om noen vet dette :)

Var det E39 du hadde? :)

I så fall går du inn på IKE (speedometer) og recoding eller noe, husker ikke menyene i hode :)

Der er en plass du kan velge språk.

Er vertfall slik på min. :)

Når det gjelder rutene, så går du inn på ZKE (central body electronics), reprogramming eller noe i den dur, der kan du få opp et vindu, der skal du ha valget for å huke av hvilke ruter som skal fungere slik. :)

Om du ser i denne tråden, og blar ned til avsnitt 2, så er der et bilde av min ZKE, nede til venstre ser du hvilken muligheter du har. :) Om du har disse valgene da. :)

Hilsen Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da prøver jeg det:) Kan man gå innpå bmw scanner og "spekulere" uten og vere tilkoblet bilen? Eller må bilen vere tilkoblet før man går innpå?

Kan man resette nøkkelen via bmw car scanner? Evt. finne ut om den er ødelagt? Min nøkkel funker ikke fjernstyrt sentrallås på :( Har sjekket batteri og det fungerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang nøkkel, den må settes i tenning og kodes, kjapp prosedyre

1. Get in and close the door.

2. Turn ignition to Run (position 2) then back off in less than than 5 seconds.

3. Within 30 seconds of 2. hold down unlock button on the remote while pressing lock button on the remote three times. Release all buttons. All doors should lock and unlock on their own 1 time.

4. Do the same thing with the other remote within 30 seconds of the previous remote.

5. After all remotes have been done, turn the ignition on & off again to finalize the process. When turning the ignition on & off it's not necessary to start the engine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...