Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sliter fremdeles med TDS'n til jentungen. Fikk svogeren som driver et Mekonomenverksted til å prøve universalscanneren sin. Dette ga følgende feilkoder:

68 Control-module faults

2D Electronic anti-theft vehicle disable

66 Control-module faults

36 Charge-air-pressure sensor

01 Delivery-controller control deviation.

Noen gode ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg startet følgende tråd da Body Control Modulen på min E60 LCI gikk opp i røyk...

viewtopic.php?f=1&t=268325&p=2876660#p2876660

Nå har jeg fått ny modul, men får absolutt ikke sss progman til å kommunisere med bilen.

Føler jeg nå har prøvd "alt".

Inpa fungerer helt fint.

Finnes det noen annen måte å få en ny modul til å fungere enn Progman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som har skjedd med bmwcoding.com?

Nå er den tilbake. :D

Ble visst stengt ned med vilje, så det er kanskje ikke så dumt å lagre ting man tror man kan få bruk for en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NCS er ikke idiotsikkert i det hele tatt, du kan risikere og ødelegge mye om du gjør ting feil.

INPA er vel ganske idiotsikkert, men der er parametere man kan forandre på der også, så du bør være forskiktig og ikke trykke på noe du ikke forstår. :)

Her er en grei guide, du bør lese den flere ganger, samt følge den mens du holder på. :)

Her er også en god en, mye god info også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INPA er vel ikke så egnet til koding av fansye ting + at det er avsansert tekst program.

Da bruker man sss prog. eller v2.0.2, ny versjon :D

(har selv slettet hele bilen min p.g.a jeg prøvde meg litt fram, og nei sier ikke prisen på å få det fikset igjen for det var dødelig dyrt)

Så les nøye bruksanvisninger og søk på google om ting osv.

Har selv lest utallige mange timer på kveldstid før jeg i hele tatt turde å plugge i E60 min etter jeg fikk den tilbake. Mens nå går det som hakka møkk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i Bergen som har mulighet til å slette en airbag-feilkode på e36, 93-modell (rund kontakt). Mener det var Combatkit her inne som prøvde en gang, men fikk aldri kontakt. Skulle fått vekk det jævla lyset før eu-kontrollen..

F.eks du over meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...