pajoe Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Jeg sliter fremdeles med TDS'n til jentungen. Fikk svogeren som driver et Mekonomenverksted til å prøve universalscanneren sin. Dette ga følgende feilkoder: 68 Control-module faults 2D Electronic anti-theft vehicle disable 66 Control-module faults 36 Charge-air-pressure sensor 01 Delivery-controller control deviation. Noen gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zomb Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Hei. Jeg startet følgende tråd da Body Control Modulen på min E60 LCI gikk opp i røyk... viewtopic.php?f=1&t=268325&p=2876660#p2876660 Nå har jeg fått ny modul, men får absolutt ikke sss progman til å kommunisere med bilen. Føler jeg nå har prøvd "alt". Inpa fungerer helt fint. Finnes det noen annen måte å få en ny modul til å fungere enn Progman? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Prøvd NCS Expert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Noen som vet hva som har skjedd med bmwcoding.com? Nå er den tilbake. Ble visst stengt ned med vilje, så det er kanskje ikke så dumt å lagre ting man tror man kan få bruk for en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Nei det er lurt. Har ett lite arkiv selv med pdfer osv med ting som kan være kjekt å ha.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Bestilte kabel fra Romania på mandag! Gleder meg til å begynne å programmere på E60'n! Hvilke tutorials vil dere anbefale meg som er helt lost når det gjelder bilprogrammering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Vet ikke om der fins noen, men om du søker på google for hvordan og kode ditt og datt, så finner du som regel god info. Og husk, du kan fucke opp mye rart, så vær forskiktig om du ikke vet hva du gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Såklart kan man ødelegger bilen totalt om man leker for mye. Men er det riktig at INPA og/eller NCS er ganske idiotsikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 NCS er ikke idiotsikkert i det hele tatt, du kan risikere og ødelegge mye om du gjør ting feil. INPA er vel ganske idiotsikkert, men der er parametere man kan forandre på der også, så du bør være forskiktig og ikke trykke på noe du ikke forstår. Her er en grei guide, du bør lese den flere ganger, samt følge den mens du holder på. Her er også en god en, mye god info også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 INPA er vel ikke så egnet til koding av fansye ting + at det er avsansert tekst program. Da bruker man sss prog. eller v2.0.2, ny versjon (har selv slettet hele bilen min p.g.a jeg prøvde meg litt fram, og nei sier ikke prisen på å få det fikset igjen for det var dødelig dyrt) Så les nøye bruksanvisninger og søk på google om ting osv. Har selv lest utallige mange timer på kveldstid før jeg i hele tatt turde å plugge i E60 min etter jeg fikk den tilbake. Mens nå går det som hakka møkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Kan man kode e39 sånn at når man låser opp bilen at blinklys blinker og AE kommer på osv vis dere skjønner hva jeg mener! Noen som gjør det i lillestrøm område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Man kan få blinkelys til å blinke 1 gang ved låsing og 2 ganger ved opplåsing. Men AE kan man ikke trikse med. Dog har du et valg på noe som heter elight module. Den er ganske så snasen http://www.car-solution.de/en/component ... l?Itemid=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Ja du må ha E. Modul for at du skal få welcome light på ae. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Noen i Bergen som har mulighet til å slette en airbag-feilkode på e36, 93-modell (rund kontakt). Mener det var Combatkit her inne som prøvde en gang, men fikk aldri kontakt. Skulle fått vekk det jævla lyset før eu-kontrollen.. F.eks du over meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Må ha ADS interface for den tenker jeg.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå