Sand1 Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Du har kjøpt den nye ikke sant? Den firkanta gummi belagte? Ok, du er sikker på du har satt opp ting rett i innstillinger på ISTA? og ICOM er satt opp rett? Hvis du vil så kan jeg også kikke litt over teamviewer for deg.. Hadde du giddi så hadde jeg satt veldig stor pris på det. sender deg pm jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Go for it. Sand1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Akkurat det jeg tenker på når folk driver med dette følget guider uten å vite hva ting er hhehe. MSD er x35i N54/55 bensin motor. Prøv D57B0.prg eller noe eller bare gå inn i inpa. Det står der under e60 functional Jobs - uif Dette kan også gjøres via engine - også velger du fila de der. Takker Var litt mobil istad, fikk ikke til å slette de forrige postene så en moderator får se over det Ja jeg blir nødt til å sjekke litt mer nøye opp i fremtiden slo meg aldri at motortype kunne ha sammenheng med batteri men er jo egentlig logisk med all denne elektronikken. Åpner jeg isåfall D57B0 fila under uif i inpa? Må jeg fylle inn ampere osv eller oppdager bilen dette selv etter registrering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Fikk Kjempe hjelp av SweetBMW, litt sørgelig resultat så jeg oppdaterer dette for andre som kanskje opplever det samme. Icom a2 clonen min er dessverre defekt. Det begynner og blinke rødt på comm ved innhenting av vin nr. fungerer på k can biler men ikke dcan. Takk for hjelpen SweetBMW! SweetBMW og BMWlog reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Er det noen enkel måte å få gjort diagnose selv med Macbook? Eventuelt hva trenger jeg av kabler, kontakter etc.? Og ja, jeg har lest førstepost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Tror det blir mye enklere å kjøpe en gammel laptop med XP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Hmm, er vel kanskje ikke så dyrt uansett, hvis jeg handler en brukt en. Hva hadde vært et greit førstegangsoppsett for en som ikke har drevet noe med det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Er det noen enkel måte å få gjort diagnose selv med Macbook? Eventuelt hva trenger jeg av kabler, kontakter etc.? Og ja, jeg har lest førstepost. Har inpa og rheingold på min MacBook Air. Kjører det i parallells med WIN7. Fungerer som normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Orker ikke å installere Parrallels, fikk så mye tull med det sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 (endret) Jeg har selv macbook pro, med 256gb flash, Etter og køddet med boot camp og wm ware, så endte jeg opp med og kjøpe en lenovo x220 med oppgradert ssd og ram, funker ganske bra og havnet på ca 3 lapper, så kjøpte jeg ferdig sett med icom, fikk med hardisk på denne, men den var 9 mm tykk så clonet hdd til ssd. var ca 280 gb med etk standar tools og feilkode program. da hardisken på lenovoen er 7mm. icom pakken kom på 3300 kr med frakt. Så en lader fra sønnak/exide på 70 amp en wsc 720 til 8 laken. Dette er nok ikke det beste oppsette, men mere enn bra nok! Men for kun og kjøre diagnose så holder den med en brukt laptop til ca 1500 dell e6320 ,e5410 eller noe i den duren holder i massevis. og en kabel fra one stop electronics, men kan være greit og ha noen til og hjelpe deg under oppsett av dette den første gangen(mulig dette går lettere på en vanlig laptop da det ikke krever at du jobber i osx og windows samtidig). Jeg knotet så mye at jeg gadd ikke mere, og solgte kabelen. Da jeg ikke fikk det til. Og kjøpte denne icom pakken med hardisk. fordelen med icomen er at denne funger også på de nye f serie bilene. da de krever høyere hastighet under overføring. og icomen overfører over ethernet kabel. Men jeg vet jeg skal ha flere biler fra bmw så like greit og kjøpe den først som sist. Endret Januar 13, 2016 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Er dette en ok måte å registrer batteri? "From the menu screen select E60, Engine, Then F5 = Status, Then F5 = IBS, then F5 again = Battery registration" Jeg fikk bare opp "OKAY". Som engine valgte jeg M57 (04 525d) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Og hva vil det si med at det står eks 2010 på en modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Hvis du fikk OKAY så er nytt battery registrert 2010 på en modul vil si at noen har oppdatert kun den ene modulen den datoen i 2010.. chip f,eks Evt vært byttet DDE\DME på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Flott Jeg hadde det på flere ting, bla HUD. Men men har vell ikke så mye å si så lenge det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Noen som vet hva som bruker å være feil når man får opp Hardware faulty på BMW scanner 1.4.0? Burde være driverne, men jeg kan ikke se at jeg har gjort noe feil. Prøver å installere på en gammel XP. Har fulgt den oppskrifta som følger med og sjekket at scanneren er i enhets-oversikten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå