Alpejohn Skrevet Oktober 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2016 Om det er Touring er det nr 47 bak. Det blir nr 2 når du går frem fra og bak mot lykta, ei gul i ei.. Fra min 03 mod touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Høyreside bak. Men mener at dette ikke gikk an på e6x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2016 Mjaa, det er mulig! Usikker på det. Tenkte E39 helt automatisk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Fant denne på et annet forum. Der ser det ut som nr 2 fremme i handske rommet. Men det funket ikke. Er Sedan å ikke touring jeg har. Så ser ut som jeg likevel må ha noen med skikkelig kode utstyr igang Kunne å muligens være nr 20. Men den er ikke i min bil, så den utgikk enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 16 minutter siden, barsjef skrev: Fant denne på et annet forum. Der ser det ut som nr 2 fremme i handske rommet. Men det funket ikke. Er Sedan å ikke touring jeg har. Så ser ut som jeg likevel må ha noen med skikkelig kode utstyr igang Kunne å muligens være nr 20. Men den er ikke i min bil, så den utgikk enkelt å greit Ser Saltkjelen skriver nr 20 i en annen tråd. "Jeg mener bestemt å huske at den er lokalisert på plass 20 i hanskerommet. Sikringen skal være 20A." Men er jo litt rart det siden den har fungert tidligere, å jeg har ikke fjernet noen sikring. Var lite hjemme forrige vinter å brukte den ikke da, men virker rart om denne sikring har blitt fjernet på tidligere service uten å si ifra til meg. Hadde bilen på service i DK et par ganger tidligere når jeg likevel var der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Tok et bilde av sikrings oversikten her. Nr 20 er det ikke, den går på hengerfeste, noe bilen ikke har. Men så er spørsmålet, hvilket symbol høre Webasto under?? Kan det være nr 63 bak? Denne går jo kun på det ene punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi1810 Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Noen med link til nyere daten v57 filer til E89? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Noen som kan slette en airbaglampe i Follo-området? Poppet opp ved setebytte, så er nok bare sletting som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 Kan gjøre det om du ikke har funnet noen enda, send evt pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Oktober 22, 2016 Share Skrevet Oktober 22, 2016 (endret) Noen som kan være behjelpelig med å slette en airbaglampe i Asker - Bærum eller Oslo området? Har skiftet ratt og dermed nappet ut airbag. Det trengs kun sletting. Endret Oktober 22, 2016 av bloobay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 On 10.10.2016 at 21.43, barsjef skrev: Tok et bilde av sikrings oversikten her. Nr 20 er det ikke, den går på hengerfeste, noe bilen ikke har. Men så er spørsmålet, hvilket symbol høre Webasto under?? Kan det være nr 63 bak? Denne går jo kun på det ene punkt. Det var nr 63 bak ja. Men det fungerte ikke å nappe ut sikring på E60 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorrhysa Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Noen på helgeland som er i stand og villig til å kode på en 2013 F10? Skal ha kodet litt på lys og diversje annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 Hei, noen som vet om det er mulig å kode sånn at angel eyes lyser når man låser opp bilen. Har en 2002 modell jeg har lyst til å gjøre dette på. Lest litt at noen har koblet seg på interiørlyset, men er det noen som har prøvd å kodet dette, eventuelt koblet seg på interiørlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Noen i Agder, nærmest mulig Kristiansand som kan kode om en LCM? Har en fungerende i vinterbilen, så kjapp prosedyre å flytte den over. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lordstian Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 (endret) Kjøpt meg en e38 728ia hvor det skulle være en defekt abs sensor og noe feil med en kontakt til en airbag. Har diagnosetestet den og fått opp noen feilkoder. Prøvd meg på google med ble ikke så veldig mye klokere av det, kanskje det er noen kloke hoder her evt noen med erfaring som kan opplyse litt for meg? Har lest at det kan bli mye styr om man kobler av feks seter uten å koble fra batteriet og at man da må kode noe på nytt eller inn med noe spesielt utstyr for å fjerne feilkodene? Prøvde å slette feilkodene men det gikk ikke. E38 728ia 99 mod ABS og Airbag lampe lyser hele tiden i dashbordet. Airbag feilkode: 0C(OC?) "Tenningskrets windowbag venstre, for liten motstand" ABS feilkode: 112 "CAN-budskap kombiinstrument, feil på" 33 "turtallsgiver venstre foran, avbrudd" 67 "Sporadisk styring, oppstått" Endret Oktober 27, 2016 av Lordstian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå