Otis Skrevet Februar 27, 2019 Share Skrevet Februar 27, 2019 I'll do it! Men ikke før i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 Noen som vet om en smart måte å få INPA til å funke på win10? Kjøpte kabel og sw for lenge siden men har gitt opp å få det til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 Min guide virker den! quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 12 minutter siden, Otis skrev: Min guide virker den! Ikke ett før nå, men leita den opp så her er det bare å hive seg i lesinga 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 Fulgte oppskriften men NCS er på tysk når jeg åpner den, noen forslag til hvor jeg har klønet det til? Og ja, takk og bukk for kjekt å ha @Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 Jeg tror jeg har glemt å legge til de engelske filene, for jeg selv har også tysk nå etter at jeg skiftet maskin. Så jeg har bare tysk, det er jo uansett veldig lite man trenger å forholde seg til i NCS, mesteparten foregår jo i .man og .trc fila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindreviking Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 Hei fikk runnaway på bilen olje tenning. Så kommer det mye hvit røyk, tror det er turboen. Noen som har hatt samme problem ? BMW e46 320D 2000 mod C36EDE66-819F-4CC6-999F-443A1241C433.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 På 13.2.2019 den 18.16, Reset skrev: Har kun Macbook air sjø. Ingen problem hvis du har plass til Windows i bootcamp. Jeg kjører Inpa og Ista på min macbook air Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 3, 2019 Share Skrevet April 3, 2019 På 6.3.2019 den 22.32, Otis skrev: Jeg tror jeg har glemt å legge til de engelske filene, for jeg selv har også tysk nå etter at jeg skiftet maskin. Så jeg har bare tysk, det er jo uansett veldig lite man trenger å forholde seg til i NCS, mesteparten foregår jo i .man og .trc fila. Har installert eazybmwtools fra linken din, og får startet INPA på engelsk, men når jeg prøver å lese av noe fra en E90 endrer hele INPA seg til tysk.. Når jeg leser av feilkoder på E46 er det kun feilkodene som kommer på tysk, mens INPA fremdeles er engelsk.. Hadde vært greit med en fiks på dette(begge deler evt), for tysken min er like stødig som en klovn i en stige 🤦♂️ Har du noen tips eller forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 3, 2019 Share Skrevet April 3, 2019 @Daniel80 Ingen tips der for å fikse problemet. Men du kan jo bare lære deg tysk eller bruke ISTA. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 Hei folkens! Trenger hjelp med Inpa. Kjøpt meg Inpa fra eBay. Kjøpte fra Bcables.com med automatisk installering. Når jeg går inn på DIS Gt1 eller hva det heter så har man jo disse "green bars" som viser at det er kontakt mellom bil og datamaskinen. Disse er altså ikke grønne, hvordan får man kontakt? Er en gammel gubbe som er rimelig grønn på data så all hjelp hadde vært kjærkommen. Grunnen til kjøpet var å få nullstilt verdiene i LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 Dis er såpass gammelt, at det begynner kanskje å bli få som kan dette godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 (endret) 2 timer siden, KimLoko skrev: Hei folkens! Trenger hjelp med Inpa. Kjøpt meg Inpa fra eBay. Kjøpte fra Bcables.com med automatisk installering. Når jeg går inn på DIS Gt1 eller hva det heter så har man jo disse "green bars" som viser at det er kontakt mellom bil og datamaskinen. Disse er altså ikke grønne, hvordan får man kontakt? Er en gammel gubbe som er rimelig grønn på data så all hjelp hadde vært kjærkommen. Grunnen til kjøpet var å få nullstilt verdiene i LMM. Du må etter installering gjøre dette får å få kontakt med bilen, "grønne bars" Har selv måtte gjøre det slik som på videoen for noen år siden da jeg kjøpte fra Bcables.com også, og det funket etter det. ellers som @Otis sier så er dette programmet meget utdatert samt tregt og ustabilt. Bruk heller ISTA som også er etterfølgeren. Endret Mai 11, 2019 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 Tusen takk for hjelpen Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 Blir for komplisert dette..er ISTA noe hvermannsen kan bruke eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå