Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
22 timer siden, Mikael-B skrev:

Noen annen måte enn x å laste ned denne på? Stått i 4 timer nå, og gått 3% 😅

Se om det er noe bedre nå, flytta mappen tilbake og fikk startet seeding.
Har så liten ssd at jeg har ikke plass å ha den liggende for øyblikket. Men den seeder hvertfall nå, så vis det er x filen du laster ned så burde det jo gå litt raskere.. :)

Edit:
Aha, når du skriver type nedlastings metode så skriver den X.. Da skjønner jeg. hehe.
Jeg seeder hvertfall så får du se om det går bedre.. :)

Endret av Alpejohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Alpejohn skrev:

Se om det er noe bedre nå, flytta mappen tilbake og fikk startet seeding.
Har så liten ssd at jeg har ikke plass å ha den liggende for øyblikket. Men den seeder hvertfall nå, så vis det er x filen du laster ned så burde det jo gå litt raskere.. :)

Edit:
Aha, når du skriver type nedlastings metode så skriver den X.. Da skjønner jeg. hehe.
Jeg seeder hvertfall så får du se om det går bedre.. :)

Takk for hjelpa!
Jeg kjøpte en link fra Bimmerdiagnostics hvor jeg fikk installert og kjørt programmet.
Nå sliter jeg med at den bruker fryktelig lang tid på å hente opp Vehicle Diagnostics, og får en feilmelding om "unknown terminal voltage" når jeg prøver å kjøre vehicle test.
Er en ganske ny og grom Lenovo, så pc er ikke hinder. ENET kabel fra Bimmer-connect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe føler med deg. Starta nedlasting for 30 min siden og alt er 0% Ingen seeds på denne filen :(

On 11/20/2021 at 7:39 PM, Mikael-B said:

Noen annen måte enn x å laste ned denne på? Stått i 4 timer nå, og gått 3% 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, min 2017 F48 X1 20i B48 X-drive har de siste dagene gått ujevnt på tomgang. Når bilen står i P går turtallet opp til 1500 omdr, ned til ca 1000 og så kan den stå å vippe litt. Setter jeg giret i D eller R, stabiliserer det seg med en gang. Etter noen dager med dette, fikk jeg oransje motorlampe isted. Fikk opp noen feilkoder: P0171/07E8 og 118001/118401. Tyder på for mager blanding på sylinder 1. Har garanti, men noen som har noen tips?😊 Slettet koden og den kommer ikke tilbake igjen. Sjekket også live data, men ikke noe åpenbart der heller for meg, men jeg er ikke mekaniker😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
2 minutter siden, 525TDSA skrev:

Hei, hvis jeg skulle investere i en diagnoseavleser for 2015 modell i3 og X3, hva kan anbefales? Er ikke proff, så bør være enkel å bruke og overkommelig pris.

En bærbar pc med 1gig SSD disk, BMW ISTA diagnoseprogram og eventuelt en ICOM.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...