Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 24.9.2021 den 12.20, Geir Anders skrev:

Noen i Vestfold som sitter på ISTA og litt kunnskap?

Skulle hatt kodet noen nye kameraenheter til bilen, da de vises oppned etter montering. 

F31

Bumper denne. Kan kjøre ett stykke også

• 3 weeks later...
Skrevet (endret)
22 timer siden, Mikael-B skrev:

Noen annen måte enn x å laste ned denne på? Stått i 4 timer nå, og gått 3% 😅

Se om det er noe bedre nå, flytta mappen tilbake og fikk startet seeding.
Har så liten ssd at jeg har ikke plass å ha den liggende for øyblikket. Men den seeder hvertfall nå, så vis det er x filen du laster ned så burde det jo gå litt raskere.. :)

Edit:
Aha, når du skriver type nedlastings metode så skriver den X.. Da skjønner jeg. hehe.
Jeg seeder hvertfall så får du se om det går bedre.. :)

Endret av Alpejohn
Skrevet
13 timer siden, Alpejohn skrev:

Se om det er noe bedre nå, flytta mappen tilbake og fikk startet seeding.
Har så liten ssd at jeg har ikke plass å ha den liggende for øyblikket. Men den seeder hvertfall nå, så vis det er x filen du laster ned så burde det jo gå litt raskere.. :)

Edit:
Aha, når du skriver type nedlastings metode så skriver den X.. Da skjønner jeg. hehe.
Jeg seeder hvertfall så får du se om det går bedre.. :)

Takk for hjelpa!
Jeg kjøpte en link fra Bimmerdiagnostics hvor jeg fikk installert og kjørt programmet.
Nå sliter jeg med at den bruker fryktelig lang tid på å hente opp Vehicle Diagnostics, og får en feilmelding om "unknown terminal voltage" når jeg prøver å kjøre vehicle test.
Er en ganske ny og grom Lenovo, så pc er ikke hinder. ENET kabel fra Bimmer-connect.

Skrevet

Hehe føler med deg. Starta nedlasting for 30 min siden og alt er 0% Ingen seeds på denne filen :(

On 11/20/2021 at 7:39 PM, Mikael-B said:

Noen annen måte enn x å laste ned denne på? Stått i 4 timer nå, og gått 3% 😅

Skrevet

Hei, min 2017 F48 X1 20i B48 X-drive har de siste dagene gått ujevnt på tomgang. Når bilen står i P går turtallet opp til 1500 omdr, ned til ca 1000 og så kan den stå å vippe litt. Setter jeg giret i D eller R, stabiliserer det seg med en gang. Etter noen dager med dette, fikk jeg oransje motorlampe isted. Fikk opp noen feilkoder: P0171/07E8 og 118001/118401. Tyder på for mager blanding på sylinder 1. Har garanti, men noen som har noen tips?😊 Slettet koden og den kommer ikke tilbake igjen. Sjekket også live data, men ikke noe åpenbart der heller for meg, men jeg er ikke mekaniker😄

Skrevet

Tipset for biler med garanti er å aldri gidde å gjøre noe selv. Se om feilen kommer tilbake og ta evt kontakt med forhandler. Det virker ikke å være noe akutt heller.

Skrevet

Takk for svar. Helt enig, jeg er bare litt over snittet opptatt av at ting skal være i orden så prøver å finne ut av ting selv først😄 Men skal ha den inn på bremsevæskeskift innen 4 uker så de får se på det da evt.👍

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei, hvis jeg skulle investere i en diagnoseavleser for 2015 modell i3 og X3, hva kan anbefales? Er ikke proff, så bør være enkel å bruke og overkommelig pris.

Skrevet
2 minutter siden, 525TDSA skrev:

Hei, hvis jeg skulle investere i en diagnoseavleser for 2015 modell i3 og X3, hva kan anbefales? Er ikke proff, så bør være enkel å bruke og overkommelig pris.

En bærbar pc med 1gig SSD disk, BMW ISTA diagnoseprogram og eventuelt en ICOM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...