scoot Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Bra helg for 525´n kjenner jeg; - Olje og filterskift - Ny veivhusventilasjon - Swirl flap delete - Fiksa PDC ( bytta en sensor ) - Bytta speilglass God samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 henta en e36 325 delebil som jeg skal ha motoren fra. fant da ut at m+s dekka som står på pickup'n er meget dårlige på snø. når man står å spinner på alle 4 omtrent på flatmark, da er de dårlig så blir å levere piggdekka til balanering imorra, få slengt på de istedet Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Skiftet olje og strammet oljepumpa på 730n Byttet kam og veivføler på e34n uten hell : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 (endret) Byttet olje og filter på bimmeren Demonterte også en Yamaha 50hk totakts påhengs. Eier sa den gikk dårlig, lurer på hvorfor (ikke så bmw realatert, men var så hårreisende slik som det såg ut!!) Endret Desember 21, 2014 av BMW525ix Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Polerte opp bagasjerom og motorrom på m3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 monterte subwoofer i stedenfor passasjersete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Fikk tilsendt ny baklykt på reklamasjon som ankom idag, er nå montert og nå er det back in bissniss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Prøvde meg på sliping og polish av en lykt, sier meg fornøyd! Neste blir å få fjerna duggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 I dag måtte jeg tømme mitt ex-verksted for biler . Vanvittig følelse når en stakkars neglisjert e34 540 med over 400 000km bak seg tente og kjørte med en gang etter over 2 år uten å ha luktet på asfalt, mens en E34 iX med tilnærmet halvparten av kilometerstanden og langt mer komplett servicehefte bare sto å tissa bensin, klikka på startern å hang på bremsene. Tydelig hva litt gjevnlig TLC av tidligere eiere har å si for tilstanden på en bil! For ordens skyld så har jeg røska fra hverandre alt av bremser på bilen min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Byttet mikrofilter idag, på bilde er det gammelt og nytt filter [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Ser ut som du skifter til filter uten karbon, derfor det var så stor forskjell i farge. Men såklart det var litt skittent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Omg, selfølgelig... Tenkte forsåvidt ikke over at jeg burde bestilt kullfilter heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 (endret) Siden jeg har drivi å lakkert bremsene å litt sånt så hadde det blitt endel støv rundtomkring på bilen så Idag måtte jeg benytte sjansen mens det baaare var 1 minus... Kjørte bilen utenfor garasjen å vasket den, også fått parkert den "inni hjørnet" Så nå er det bare å vente på sommeren Forhåpentligvis går Caben iløpet av vinteren så det blir norske skilt på M5n Lekte meg samtidig litt med panorama bilder Endret Desember 23, 2014 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Montert m5 fanger, ny framskjerm, bremser bak å brekk! Fin nyttårsgave til e39'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Bestilt nye blinklys til E60n i dag. LED så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå