RagnarokEM Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Fylte i eit relativt stort hull med sparkel. Pusset ned rust, samt dekket områdene der det hadde vært rust tideligere med syregrunning og så har eg pusset de ned. Klar for grunning og snart lakkering! For 2 uker siden pusset eg også ned ein skjerm ned til bart metall og grunna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 fixa bensinlekkasje og vasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Bytta veivhusfilter, luftfilter, oljefilter, dieselfilter, pollenfilter å olja på 318D E90n min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Skiftet bremseskiver og klosser foran og bak på ene E34'en min, da det var kast i de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Vasket, tørket, vokset. Demontert endel interiør ifbm webasto ettermontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Ble en liten vask i dag.. RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Fått eu godkjent kommende bruksbilen og prøvekjørt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet November 28, 2015 Share Skrevet November 28, 2015 (endret) Bilen for en mnd. siden. Og i dag. Endret Desember 19, 2015 av Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 28, 2015 Share Skrevet November 28, 2015 Det var egentlig noen dager siden. Men webasto er ettermontert! Saltkjelen, Reef89 og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Fjernet sport luftinntak og satte på original luftfilter boks på min 2001 520iAT. Fikk en finere gange og mindre lyd. Og om jeg mistet krefter i motoren (M52TUB20)...tja....jeg synes egentlig jeg opplever bilen som sterkere. Fordi sport filteret dro inn varm luft fra motor rommet. Mens den originale drar inn litt kjøligere luft fra utenfor motorrommet via rør. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 I dag satt jeg på ny multireim samt nivåføler/motor for xenon da høyre lys ikke ville justere seg lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Fylte 4 liter spylervæske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Da har gamle e28`n fått seg en real vask å blitt satt bort for vinteren. øystein andre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Skiftet vannpumpen til webasto med den gamle auxiliary vannpumpen som jeg tok av bilen, ifbm ettermontering av webasto. Klippa ledningen på webasto, satte på korrekt plugg og flytta over pumpehuset. Vips var 3800,- spart, og en fungerende webasto når motor er av. Det hadde forøvrig vært en liten brann i den gamle pumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Monterte ny ballast og nye osram xenarc 5500k pærer. Knallys! Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå