Freakshow Skrevet April 25, 2017 Skrevet April 25, 2017 haha sa jo det ikke kom tel å vare lenge! liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 25, 2017 Forfatter Skrevet April 25, 2017 Kjøpte den av den ene grunnen at det ikke lå no 3.8 touring ute men hvem veit, mulig jeg kommer over en 3.8 bil en dag å men da er nok denne såpass påkosta at det ikke er lønnsomt og selge. Planen er jo og bygge en bil jeg kan beholde. Prøve å bare ha en bil å ikke mye prosjekter som jeg pleier å ha. Hadde jo 4stk 540 her på det meste og det blir for mye. skal ha meg 2 kose biler så det blir M5'n også har jeg jo en E28 535i som jeg har kjøpt en m106 til som skal søkes om ombygging hos BT. Så skal prøve å holde meg til 2 kosebiler, men har jo et hus som trenger pleie, en E61 som kjærringa ratter med som må kostes på litt å en Bensin "gjerrig" båt.. så har fremdeles for mye men mindre en jeg pleier 😎 første oppstart i dag. Tok en sjangs å kjøpte bilen usett å u hørt.. han sa den hadde gått men ville ikke starte mer! Man må jo kunne stole på folk og etter mye frem og tilbake så starta den i dag deilig følelse, så nå skal den få en liten service viggo E34, Chris11slett, bimmerole94 og 1 annen reagerte på dette 4
liffi Skrevet April 26, 2017 Forfatter Skrevet April 26, 2017 Burde vell egentlig få laget en egen tråd på M5'n snart. Være litt aktiv på Bimmers igjen Freakshow, StigJ og bimmerole94 reagerte på dette 3
Freakshow Skrevet April 26, 2017 Skrevet April 26, 2017 ny tråd? JAAAA do it! liffi reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet April 27, 2017 Skrevet April 27, 2017 Stæmmer for ny tråd liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 27, 2017 Forfatter Skrevet April 27, 2017 i did a thing Freakshow og viggo E34 reagerte på dette 2
liffi Skrevet Februar 2, 2019 Forfatter Skrevet Februar 2, 2019 Spessielt å se denne igjen! Får se hva som skjer om det blir no oppdatering her en dag 🤔🤷🏼♂️ Sa det når jeg solgte den at en dag skal den stå på tunet her igjen! En dag! scoot og Designer reagerte på dette 2
liffi Skrevet Februar 5, 2019 Forfatter Skrevet Februar 5, 2019 På 3.2.2019 den 19.10, Designer skrev: Den er tilbake! 😱😱😱😱😱😱😱😱 Ikke helt tilbake men står borti veien her meeen vi får nå se! Ingenting er umulig Designer reagerte på dette 1
liffi Skrevet August 24, 2021 Forfatter Skrevet August 24, 2021 Oppdatering igjen. Jeg klarte og stå over og fristelsen og bilen ble solgt til en annen, hatt kontakt med denne fyren siste åra og i går dro jeg for å se den igjen! fikk heldigvis ikke den savn følelsen jeg fryktet så etter noen timer med skravling å hygge så takket jeg for meg å dro hjem men godt å se den oppe å gå igjen. Må bare innse jeg ikke kan ha alt stående heller men. . Ampera, KKME30, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet August 24, 2021 Skrevet August 24, 2021 Da har du gjort det riktig ,når du ikke kjenner savnet . Men uhyre godt å se at noen fikset den opp igjen og at den lever .😊 Husker den bilen ,det var den som gjorde at jeg fikk øynene opp for Touring e34 .🤩 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Februar 1, 2023 Forfatter Skrevet Februar 1, 2023 2 februar 2019 så jeg denne igjen for første gang! Savnet var stort men plass, penger å tid gjorde meg tvilende å angret på det da, men var eneste rette. igjen i 2021 når jeg vurderte kjøp men fornuften tok over og jeg dro derifra med et smil. Igjen, penger tid å plass samt jeg hadde Alpina’n så savnet var noe dempet:) i dag 1 februar 2023 ble handel gjort ! bilen skal hjem igjen etter 6år..! Bilen er betalt å venter henting. Tid, plass å penger er fremdeles manglende men det får briste heller bære 😂 Må si dette er meget spennende, men hva skal jeg med den?! Har faktisk ikke en helt plan men mulig bare jeg får den 100% koser meg med den å vidre sender den til ny eier etter en tid med god samvittighet, for slik bilen var når jeg solgte den gjorde meg vondt da jeg hadde så store planer å lyst og få den ferdig å oppe å gå igjen. sist på veien i 2012 / 2013 så den fortjener dette all inn nå og bilen skal bli som den fortjener. Vegard_, sveigis, HakonLimseth og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet Februar 1, 2023 Skrevet Februar 1, 2023 Gratulerer dette var morro.😊 Ja noen biler er jo sånn at man ikke får de helt ut av sinn . Kos deg med 540 Liffi .😊👍 liffi reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Februar 1, 2023 Skrevet Februar 1, 2023 Gøy, Gratulerer! Enkelte biler får en ikke ut av sinnet, og da er det rett å hente dem hjem igjen, om det så er for en liten stund Kos deg med 540, og kjør på med oppdateringer. liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Februar 2, 2023 Forfatter Skrevet Februar 2, 2023 Da var den hjemme dette føltes rart. Fikk en kompis til å hente den så ble "usett" kjøp. men å starte den opp og kjøre inn i teltet her dro opp minner ja. sveigis, mslello, Werther og 6 andre reagerte på dette 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå