Reef89 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Ser man det ja, ble flott fått lys ved dørhåndtakene du og ja Veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Dette blir stilig! Ser ut som om det kan trenge en runde med SW leather kit Ja, jeg er meget fornøyd. SW leather kit ligger klart Må nesten få tatt en titt på bilen din igjen etter disse oppgraderingene! Du får vi til, Morten! Ser man det ja, ble flott fått lys ved dørhåndtakene du og ja Veldig fint. Takk for det. Lys i dørhåndtakene ble bilen levert med fra fabrikk, så det er ikke noe jeg har ettermontert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egeland92 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 248 oppvarmet ratt, 319 integrert garasjeportåpner og delvis komplett CIC enhet har funnet plass i bilen den senere tid. Sistnevnte mangler kun koding for å være helt kompitabel med min bil.. Moderatoredit (Saltkjelen): [bilder fjernet] Hvordan er jobben med å bytte til speil med integrert garasjeportåpner? Måtte du til med ekstra ledninger, koding og diverse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Å bytte speil er en relativt enkel sak. I mitt tilfelle var det plug and play ettersom bilen er utstyrt med automatisk avblendbare speil og alarm. Hvilken av funksjonene som gjør at garasjeportåpneren blir plug and play vet jeg dessverre ikke. Når tråden først er oppe og går kan jeg jo vise noe av det som har skjedd den senere tid. Ettersom man ikke får dørtrekk i merinoskinn med hullete (nasca) skinn, selv om bilen har kjøling og jeg var noe misfornøyd med forskjellen mellom setene og dørinnlegget, valgte jeg å modifisere dette. Her ble resultatet. Jeg har også byttet tilbake til Ruthenium Chrome dørhåndtak da jeg synes Titan håndtakene fra M5 ikke harmonerte med resten av interiøret (klimapanel, volumbrytere etc.). Walkabout, egeland92 og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Det ble veldig fint det der Klarer ikke helt og se, men har du høyttaler i bakdørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Takk. Ja, det er høyttalere i bakdøren. Det er kun 677 HiFi Professional Logic7 som har dette (foruten Individual stereoen som ble tilgjengelig ved facelift). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Skjønner, tenkte å oppgradere det selv. har kun 4 foran og to i hattehyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Flink med detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Se her ja. Dette ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 siden du har m5 bakluke innsatsen, hvordan er det og montere denne? trenger man mer deler enn selve bakluke innsatsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Detaljer vil jeg påstå er noe av det viktigste man man gjøre med en bil Jeg mins å huske at baklukeinnsatsen kommer med dobbeltsidig tape løst ved siden av. Denne brukes rundt i kantene. I tillegg skrus den med to skruer som om man skulle feste en skiltholder av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Jeg mins å huske at baklukeinnsatsen kommer med dobbeltsidig tape løst ved siden av. Denne brukes rundt i kantene. I tillegg skrus den med to skruer som om man skulle feste en skiltholder av noe slag. Helt riktig. Min kom også slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Fantastisk gjennomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Da var det endelig tid for montering av det skinntrukne dashbordet som jeg har hatt liggende i noen måneder og ettersom denne hadde hull for Head-up Display måtte dette også anskaffes. Ettersom jeg har kviet meg til å starte på dette prosjektet hyret jeg inn litt ekspertise fra SweetBMW. Vi er ikke helt ferdige ennå, men enn så lenge kommer noen dårlige bilder: Walkabout og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Missuner deg det dashbordet der. Hva er det som gjenstår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå