ahj Skrevet Mars 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2018 Et år siden i dag at E91 gikk fra @Gorg og over til meg som eier. Veldig morsomt år med nye utfordringer og modifikasjoner. Om ikke lenge kommer det masse spennende til denne bilen og litt til E90 også Gorg, papertiger, Fahad og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 Ble en liten strekk på E91 i dag. Ble ny olje og filter, nye armer i forstillingen fra M3 og Performance girkule. Valgte å gå for BMW sin nye m power olje som har blitt 0w40 og siden instruksjonsboken sier at LL01 er det den vil ha så får den det Armene trengte egentlig ikke å byttes enda, men foringen på de gamle begynte å slitne + jeg fikk M3 armene veldig billig 😊 E90 fikk også M3 rattdeksel, kan ikke bare gi alt til E91n 😃 Runey, Tollefsen, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 17, 2018 Share Skrevet Mars 17, 2018 Wow! Så mye bra mods 😃👌🏻👌🏻👌🏻 Tenk at det nå er over ett år siden.. uff.. savner den veldig! Møtte en i Finland som hadde tvillingbilen, iallefall nesten ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2018 Våren er jo snart her, da må deler monteres 😃 Siden topplagerne samt demperne foran og ene bak tokk kvelden i løpet av vinteren ble det H&R fjærer og nye dempere + alt små deler til det. Kom også over LCI paddels til en rimelig pris, litt lodding og alt fungerer Runey, magneten, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Allerede ett år? Tiden går :). Uansett flotte detaljer og jobber du gjør på bilene dine. Veldig gøy å følge her ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2018 (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Allerede ett år? Tiden går :). Uansett flotte detaljer og jobber du gjør på bilene dine. Veldig gøy å følge her Tusen takk! Tiden har gått fort, spesielt med tanke på hvor mye jeg har gjort med E91n iforhold til planene mine. Noe ble litt uventet vedlikehold, men da blir det gjort ordentlig en gang Veldig morsomt å følge med på dine biler også Endret Mars 24, 2018 av ahj Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 Lekkert som vanlig dette, på begge biler! Hva er forskjellen på vanlig og Performance girkule på automaten? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2018 32 minutter siden, Walkabout skrev: Lekkert som vanlig dette, på begge biler! Hva er forskjellen på vanlig og Performance girkule på automaten? Tusen takk 😃 Forskjellen er bare at det alcantara ved knappen og litt annerledes å holde i Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 Ble herlig med nye hendler til rattgiringen. Nå er jo også giringen mer logisk enn tidligere. ahj og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 26, 2018 Share Skrevet Mars 26, 2018 Helt riktige mods dette - lekkert! Gorg og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2018 10 timer siden, papertiger skrev: Helt riktige mods dette - lekkert! Tusen takk! 20 timer siden, Saltkjelen skrev: Ble herlig med nye hendler til rattgiringen. Nå er jo også giringen mer logisk enn tidligere. Ble veldig bra, dette jeg nevnte for deg. Ganske enkelt jobb å få dem til å fungere på min. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 17, 2018 Forfatter Share Skrevet April 17, 2018 (endret) Liten oppdatering nå som vinteren har sluppet takket her på østlandet. Hard vinter som har krevd topplagerne fremme på begge bilene er jo ganske kjedelig. Men men. På e91n har det blitt nye dempere foran og bak, alt av topplager og gummi deler er nytt. Videre har det blitt alt nytt foran fra M3 unntatt endeledd som ikke trenges å byttes. Neste blir å begynne å bytte alt bak. Foreløpig er dette gjort: Sorte nyrer Solgardiner Svart blank diffuser Performance innsug Oppdatere kartet Individual høytalere i bakdørene Supersprint grenrør Quaife Lakkering av utvalgte deler på bilen Lave rails M3 ratt deksel Gummimatter til vinter Krengestag foran og bak fra M3 Bærearmer og casterstag fra M3 foran LCI paddels Videre planer: Oljekjøler fra 335i Bærearmer og slikt fra M3 bak Div foringer bak hentes fra M3 E90 er jeg ikke sikker på hva jeg skal gjøre med. Er liksom ferdig med bilen, kanskje bygge om? Endret April 17, 2018 av ahj magneten, Runey, tobiasw og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 17, 2018 Share Skrevet April 17, 2018 E91 ser nydelig ut 😍 Bygge om E90 til E91? Så har du to 🤷🏻♂️ ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 17, 2018 Forfatter Share Skrevet April 17, 2018 29 minutter siden, Gorg skrev: E91 ser nydelig ut 😍 Bygge om E90 til E91? Så har du to 🤷🏻♂️ Litt mer jobb det å bygge om sånt enn å bare bytte motor og drivverk xD Den ser helt fantastisk ut og nå er den et beist på veien Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 17, 2018 Share Skrevet April 17, 2018 Flotte og velholdte biler! Sotede/sorte sideblinkers hadde imidlertid løftet det enda et lite knepp ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå