Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Visste ikke at vi hadde en "Du gjør det helt feil!" tråd før nå! :OO!!!

 

Kan slenge meg på med at jeg har sett Oslos styggeste e60. Front- og bakfangeren er grå, mens resten av bilen er hvit (eller så var det sølv). Pleier å se den ofte ved dronningens gate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er IKKE kebab...kebab er godt! Den er SUSHI! sushi er ekkelt!

 

Her kaller vi alt av ihjæl styla/harry BMW for kebab..Min fikk rykte på seg for å være kebab brakke nr.1 i byen siden den var hvit med svart tak..

 

 

Nei si det ! Er en utlending som eier den, men om det er han som har bygget den slik er uvisst.. Skikkelig kebab er den ihvertfall!

 

Er så langt fra rasist som du får det, hvis det er det hinter til.  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, det stemmer nok det. Jeg var 8 år når den første Fast and the Furious filmen kom, da var det ganske kult! Men det gikk liksom ganske fort over for meg i allefall.. Husker de andre barna var gira på de bilene leenge, så det er vel faktisk folk som enda "henger igjen" per dags dato :P Men, er jo bra at alle ikke har lik smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er sølv, og skulle vært foliert hvit..men han har ikke gjort den ferdig...ellers er den helt original og standard...så er nok ikke oslos styggeste nei...

Så du kjenner folka? :P. Den ser ganske original ut ja, det eneste som gjør at den skiller seg ut fra mengden er fargeforskjellen. Har ikke sett den på et par måneder nå, men jeg vet at den har vært slik i over 1 år.  For meg så forblir den bilen Oslos styggeste da jeg ikke har sett andre e60er som er styggere :P sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært for ti år siden hadde de fleste her inne vært fra deg av begeistring for disse bilene. :)

Jeg skal faktisk innrømme at Rieger-styla Golf IV var den store drømmen som 18-åring. Heldigvis utviklet en bedre smak :) Å bli voksen heter det kanskje (selv om jeg så en fyr i 30-åra kjøre en ihjelpimpa gul Celica av siste årgang for to dager siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...