Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Rett etter å ha sett the fast and the furios, brukte jeg konfepengene på en 91 celica. Den skulle bli sølv med shogun styling og så var drømmen å bygge om til carlos sainz med 2.0T og 4wd. Haha. Men den forble hvit og med 1,6 i standard utførelse. Så fikk jeg kjøpe 328en til min onkel, kjørte den i 3 år, ble bmw frelst osv. Har aldri sett tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kjenner ikke eiern, men har snakket med han for ett år siden...og ja den har vært sånn i evig tid nå..er ett par andre E60er som er way beyond uglyness i Oslo faktisk...

Hmm. Kommer på én jeg så ifjor med bittesmå felger. Tror det var 15" eller 16" zito felger. Bortsett fra det har jeg ikke sett mange stygge e60er I Oslo området

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter å ha sett the fast and the furios, brukte jeg konfepengene på en 91 celica. Den skulle bli sølv med shogun styling og så var drømmen å bygge om til carlos sainz med 2.0T og 4wd. Haha. Men den forble hvit og med 1,6 i standard utførelse. Så fikk jeg kjøpe 328en til min onkel, kjørte den i 3 år, ble bmw frelst osv. Har aldri sett tilbake.

Hehe, F&F endra ikke på bilsmaken min. Men "back in the day" var det kulere at bilen så tøff ut enn at den var morsom å kjøre! Nå tenker jeg ganske motsatt fordi jeg prioriterer morsomme kjøreegenskaper først og fremst, også kommer det praktiske (driftsikkerhet har begynt å bli viktig nå i det siste :P), også utseende.

Som deg ble jeg BMW-frelst med E30 Touringen min. Det var digg å få morsom bil og praktisk bil i ett. Men det var da jeg kjøpte MX-5 at jeg skjønte hvor gøy man kan ha det i en riktig fokusert bil :)

 

Hadde sååå lyst på Tom's Castrol Supra før pga. Gran Turismo...

 

Denne har jeg aldri forstått meg på:

customized-car-fail-picturesdonk-mcdonal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prakteksempel på at et konsept som virker kult i hodet/som en tanke, faktisk kan slå ut feil i virkeligheten.

Føler at folk med R8 finner på mye rart... Kanskje bare meg.

Folk med BMW gjør jo den samme feilen. Bare i litt mindre skala.

attachment.php?attachmentid=736739&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med BMW gjør jo den samme feilen. Bare i litt mindre skala.

attachment.php?attachmentid=736739&stc=1

 

 

Synes dog det der ser bedre ut enn å stikke flagg i panserkanten...

 

Den R8 har en "tron" foliering...bilen er matt men de stripene er reflekser...skinner helt corny i mørket...

 

post-42422-0-87487400-1402355290_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er de stripene fæle? Ikke er de prangende, ikke er de "overalt" på bilen... de er diskre og ser faktisk ålreit ut på sorte biler når de er såpass bortgjemt.. verre om man har rød kromfolie på hele bilen :P

 

og ja.... 17mai flagg ser best ut enten i vinduet eller i originale flaggholdere på siden av skjermen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prakteksempel på at et konsept som virker kult i hodet/som en tanke, faktisk kan slå ut feil i virkeligheten.

Føler at folk med R8 finner på mye rart... Kanskje bare meg.

 

Sett litt for mye på TRON ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...