Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

De 10 første sidene har 1 finn anonnse. Tråden var tydeligvis godt likt den gangen tråden startet. Da var det bare masse bilder av diverse biler fra rundt om kring i hele verden uten finn anonnser. Siden tråden gikk så bra da må den jo ha vært artig. Eller må man henge ut/mobbe noen som kanskje leser tråden før det blir moro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 10 første sidene har 1 finn anonnse. Tråden var tydeligvis godt likt den gangen tråden startet. Da var det bare masse bilder av diverse biler fra rundt om kring i hele verden uten finn anonnser. Siden tråden gikk så bra da må den jo ha vært artig. Eller må man henge ut/mobbe noen som kanskje leser tråden før det blir moro?

 

Jeg er enig i at det er ufint å bruke stygge ord og regelrett mobbe folk, men en uskyldig gest som å linke til en finn-annonse med en bil som skiller seg negativt ut, være seg dårlig vedlikehold eller endringer, burde være tillatt mener nå jeg. Klart, de mest ekstreme tilfellene av "du gjør det feil" i denne tråden, er jo gjerne fra andre verdensdeler. Dog synes jeg det er mer interessant å se hva Ola Nordmann har gjort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er ufint å bruke stygge ord og regelrett mobbe folk, men en uskyldig gest som å linke til en finn-annonse med en bil som skiller seg negativt ut, være seg dårlig vedlikehold eller endringer, burde være tillatt mener nå jeg. Klart, de mest ekstreme tilfellene av "du gjør det feil" i denne tråden, er jo gjerne fra andre verdensdeler. Dog synes jeg det er mer interessant å se hva Ola Nordmann har gjort....

Veldig ofte blir det masse dritt prat om finn biler som blir linket. Har vært tilfeller der selgerne blir søkt opp på facebook og dette også blir linket hvor diskusjonen fortsetter om hvor jævelig eieren ser ut så det er jo ikke rart bilen ser ut som den gjør osv.... Derfor er finn anonnsen ikke elenger tillatt. Men er masse annet man finner på nett som er tillatt. For eksempel slikt som dette.

post-49693-0-64360700-1421075565_thumb.j

post-49693-0-46036700-1421075574_thumb.j

post-49693-0-97039300-1421075582_thumb.j

post-49693-0-49129100-1421075591_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...