316 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Herregud, denne tråden blir for dum når slike bidrag dukker opp. Shattered, Alpejohn og mropedal reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Har ikke noe i denne tråden å gjøre spør du meg.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Grom bil med kule felger faktisk! eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Så den er ikke feil mens en org Z1 er?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Z1 er kul,...Men feil pga e30 relasjonene (fordi jeg hater e30) Den audien er fresh, annerledes, med kule felger. Men kunne kanskje spart seg for alle de røde klistremerkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Har du ikkje fått med deg at klistremerker kan gje oppimot 50 meir hestekrefter når dei er rød?? e30_joakim og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 47.9hk for å være nøyaktig.... Freakshow, e30_joakim, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Så var det tilbake til topic. Solberg93: du trenger ikke å poste absolutt alt du finner. Shattered, Alpejohn og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Den første der minnet meg om denne. carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Så var det tilbake til topic. Solberg93: du trenger ikke å poste absolutt alt du finner. Det er oppfattet awt, jeg skal herved holde godt kjeft for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 (endret) Det var da voldsomt så hårsår du er da? Se på bildene jeg la ut, det er type "du gjør det helt feil" bilder. Ikke bilder av helt normale biler der du ikke liker felgene eller fargen. Det skal være litt morsomme bilder, der det openlyst er noe galt. Det er min oppfatning, av flere slike tråder på mange forum. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Endret Mars 5, 2015 av Alpejohn mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 "low rider" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå