Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 Savner litt oppdateringer ifra denne fantastiske samlingen. Hvilket program var det @liffi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 "Auto motorsport tv" het det. Husker ikke hvilken kanal. Bare kommover den når jeg trykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 Kan det ha vært garasjen? Det skulle vel begynne på den kanalen. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 Var Asgeir som hadde stemmen i bakgrunnen men han viste seg ikke på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 6 timer siden, Fredrik 90 skrev: Savner litt oppdateringer ifra denne fantastiske samlingen. Hvilket program var det @liffi? Er vist en ny kanal jeg har fått 🤔 gikk igjen nå. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 Dukker av og til opp noe biler til salgs fra han på Finn. Blant annet en strøken E39 Touring, og syns jeg så en Aston Martin også. Synd han sluttet å poste her, var gøy å se gamle BMWer og andre tøffe biler her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet August 22, 2019 Forfatter Share Skrevet August 22, 2019 (endret) Hei ! Lenge siden det har vært noe aktivitet på denne tråden fra min side..., så nå er det på tide med en oppdatering. Det går fortsatt i bil. Hovedsakelig BMW og Ford, med noen innspill av andre bilmerker en gang i blant. Har siden sist innlegg (2015) blitt flere spennende bilkjøp, noe salg og mye moro innom på tunet. Legger ut litt og litt fra siste tiden etter hvert som jeg får tid. Siste tilskudd i samlingen er en super strøken 525i, som for øvrig er for salg. Grunnen til dette er litt for mange biler nå. Både jeg og min far har vært noe ivrige med bilkjøp og restaurering, det vil si … garasjen er smekk full. Derfor luftes denne for salg til rett person. Et smykke av en bil! Les gjerne mer om bilen på finn.no (https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=153331601) Håper vi kan få til litt aktivitet fremover, både fra min side og aktive lesere. Ha en fin dag alle sammen Endret August 22, 2019 av OddErik_E34 fupsaker, KireS, Orjan og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 22, 2019 Share Skrevet August 22, 2019 Har savnet oppdateringer i denne tråden ja 😁 Sett du har solgt diverse pene BMWer på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 22, 2019 Share Skrevet August 22, 2019 Velkommen tilbake igjen. Savnet innlegg herifra. Fulgt med litt på Garagen Gold å irritert meg litt at det ikke ble tatt med noen flere Bmw glis da jeg skimtet flere av dem bak der! Nydelig M20 bil! Lykketil med salg Gledes til å følge med videre her🤘🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 23, 2019 Share Skrevet August 23, 2019 Velkommen tilbake! Har du noen Alpina-nyheter å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 På 23.08.2019 den 9.15, Orjan skrev: Velkommen tilbake! Har du noen Alpina-nyheter å komme med? Ikke blitt noen nye Alpina siste tiden. Hele tiden på jakt etter fine biler, men det som står øverst på listen nå er B6 3.5S (M3). Så får vi se når det dukker opp Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 Ja, hvem ønsker seg ikke en B6 3.5s 😁 OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet September 18, 2019 Forfatter Share Skrevet September 18, 2019 Da fikk 525i ny eier denne uken. En svært hyggelig entusiast fra nærområdet. Den blir et fint tilskudd til hans allerede flotte samling av biler. Står fint og trygt å venter på ny eier enn så lenge liffi, Mathiseen og M-jakob reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet September 27, 2019 Forfatter Share Skrevet September 27, 2019 God kveld, Da er som sagt den fine 525i levert til ny eier i Buskerud området. Det var på tide med noe nytt i stallen. En nydelig og helt strøken 530i Touring dukket opp. Denne måtte jeg ha. 1996 modell 530ia Touring med alt utstyr. Står på 850ci felger (passer bilen veldig godt). 750 eksos hele veien for en litt grovere lyd. Denne har i dag fått litt stell og skal få stå fint i vinter før det blir skilter til våren 2020. Håper bildene taler for seg. Ha en fin helg Daniel., ///M-ini95, BTS og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 27, 2019 Share Skrevet September 27, 2019 Jeg er innom her men kommenter skjelden ,men nå gjør jeg det: Flott 530 ser det ut som akkurat som resten av bilene uten tvil. Som e34 mann ,er det gøy å se de eksemplarer dere finner . Ikke minst Alpinasamlingen ,må være er eventyr 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå