TRF Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Ser skummelt ut som mye av breddinga er lik som på m235i racing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Jeg tror denne er langt fra så "ekstrem" i breddingen (spesielt med tanke på fremskjermen), men at linjeføringen er der er godt mulig. Ellers er jeg enig i at F20/F21 ble ca. tusen ganger bedre nå, men personlig holder jeg fortsatt en knapp på 2-serie-fronten, slik Bradbury her inne har gjort med sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Synes ikke m235i racing er noe ekstrem mtp bredding. Synes faktisk den er litt for tam som en 2014 løpsbil som skal være noe mer enn gimmick. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Det var derfor jeg hadde anførselstegn. Jeg vil si den er hakket for bred til at vi får se noe slikt på en vanlig produksjonsbil fra BMW, spesielt med tanke på måten breddingen er løst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 (endret) Det tenkte jeg også, men som du ser på spionbildene så har også m2 "åpning" under bredding (mot kanalskjørt, den møter ikke disse). Synes helt ærlig at det ser litt løk ut på en gatebil, selv om det er slik det skal være på ræserbiler om dagen. edit: Penere sammenføyning med bakfanger på m2. (ser det ut til). Endret Januar 16, 2015 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Som nevnt så kan jeg se for meg at litt av de same linjene blir videreført, men jeg tror likevel breddingen (heldigvis) blir langt fra breddingen M235i racing har. Det bildet som vises over her er forøvrig litt gammelt etterhvert, og bl.a. "utluftingen" i forskjermen som denne bilen har (tilsvarende M235i racing) har vært borte på de siste spionbildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 (endret) Det nyere bilde der ser bedre ut ja. For på forrige side så synes jeg i alle fall fremskjermene ser ut til å være tatt rett fra banebilen omtrent. Endret Januar 16, 2015 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Ja, her ser man tydelig hvordan den ser ut. Vil tro denne skjermen er tilnærmet identisk med den fra racing-utgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Noe litt annet... ....masse svada om et ettermonterbart HUD-display fra side 27 i denne tråden. For en liten stund siden nevnte jeg at BMW hadde kommet med et ettermonterbart head up-display, men så mye mer informasjon enn dette var det ikke. Det har nå kommet ut endel mer ang. dette, og dette kan monteres i følgende modeller: e8x og F2x 1-serie e9x og F3x 3-serie F10 og F11 5-serie e84 X1, F25 X3 og F26 X4 ...i tillegg til alle varianter av 2-serie og 4-serie. Hvordan dette kan monteres pent er jeg derimot veldig usikker på (spesielt i f.eks. 1-serie), så det hadde vært interessant å visst. Displayet får all nødvendig informasjon fra bilen, med et (ganske teit) unntak, og det er navigasjonsdata som kommer fra en egen Garmin navigasjons-app fra mobilen. Dette burde jo definitivt blitt levert fra iDrive, men siden det er Garmin som produserer dette er nok dette et kompromiss. Ser også for meg dette kan gjøre det vanskelig å bruke Connected-appen samtidig. Delenummeret er 62302361627, og prisen hos GS er ca. en million. Litt mer info (på tysk) her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 F10 M5 med xDrive på test i nord-Sverige: Hvorvidt det er noe som kommer til å dukke opp på nåværende M5, eller om det er testing av systemet til neste generasjon er uvisst. Mest sannsynlig er det sistnevnte. q1337 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Noen sier at X-drive skal komme på F10 mens andre hevder på neste generasjon igjen, men jeg tviler også på at det blir noen F10 M5 med X-drive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 http://www.theverge.com/2015/1/5/7494989/bmw-i3-self-parking-anti-collision-ces-2015 Dette har definitivt potensiale til å ha det gøy med eierne ihvertfall, hvis man får muligheten til å gi bilen deres beskjed om å forlate parkeringsplassen hvor den parkerte selv, slik at man f. eks. på fest eller i lunsjen på jobben, kan sørge for at en venn eller kolegas bil plutselig står parkert midt i veien foran døren, hvor han forlot den, helt til vedkommende tilfeldigvis oppdager det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Det nyere bilde der ser bedre ut ja. For på forrige side så synes jeg i alle fall fremskjermene ser ut til å være tatt rett fra banebilen omtrent. Her er et ganske ferskt bilde av M2, og nå er det meste fra M235i racing borte (heldigvis). TRF og Eksos reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Noen sier at X-drive skal komme på F10 mens andre hevder på neste generasjon igjen, men jeg tviler også på at det blir noen F10 M5 med X-drive. På bimmerpost spekulert dem i at det var blant i testing til M770ixl for å se hvordan det fungerer med xDrive. Står mer her http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=1082347 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 M2 med xDrive? Yes, please. http://www.bmwblog.com/2015/01/24/rumor-bmw-m2-coming-optional-xdrive/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå