Eksos Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 M2 med xDrive? Yes, please. http://www.bmwblog.com/2015/01/24/rumor-bmw-m2-coming-optional-xdrive/ Likte spesielt ordet "Optional", da dette ikke er noe jeg hadde valgt på en slik bil Det er ikke det at jeg spinner så mye, det sjer vel egentlig aldri, utenom de få dagene vi har snødekte veier her ute i havgapet, men hadde jeg hatt en slik bil, ville jeg hatt mulighet for å få litt sleng på ræva ;P Kan vel få det med xDrive også, men innsatsen må vell gjerne høynes litt, samtidig som farten gjerne blir høyere.... Men naturligvis supert at det kommer som et alternativ! Sikkert mange der ute som har annen tankegang og andre prioriteringer enn meg Det at jeg bor i havgapet er nok også en stor del av grunnen til at jeg ikke har noe behov for trekk på alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) For å si det på en litt flåsete måte, xDrive er "støttehjul" Greit for de som ikke kan kjøre men bare i veien for dem som virkelig vil kjøre skikkelig. Så lenge xDrive er ekstrautstyr så gjør det meg ingenting at det kommer på M modellene, så får man heller velge selv hva man vil ha. Og før noen henger meg, jeg hadde vært blandt dem som hadde valgt xDrive. Jeg tror ikke jeg hadde hatt kjøreferdigheter nok til å temme en M5, så trekk på ett par ekstra hjul hadde nok hjulpet mot å havne i skauen Endret Januar 25, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 For å si det på en litt flåsete måte, xDrive er "støttehjul" Greit for de som ikke kan kjøre men bare i veien for dem som virkelig vil kjøre skikkelig. Så lenge xDrive er ekstrautstyr så gjør det meg ingenting at det kommer på M modellene, så får man heller velge selv hva man vil ha. Og før noen henger meg, jeg hadde vært blandt dem som hadde valgt xDrive. Jeg tror ikke jeg hadde hatt kjøreferdigheter nok til å temme en M5, så trekk på ett par ekstra hjul hadde nok hjulpet mot å havne i skauen Eventuelt om man bor på steder der minst halve året har veier dekket av snø/slaps, og har lyst til å bruke litt mer enn 1/5 av det som bor i bilen Med en profesjonell sjåfør er jeg ganske sikker på at en AWD M5 vil kjøre fra en RWD M5 i 9/10 tilfeller på Norske veier.. Problemet med xDrive er at hvis det går gærnt, så går det kanskje skikkelig til helvete, da du ofte ikke merker at det er så glatt før du får deg en skikkelig overraskelse... Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Ønsk F48 X1 velkommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Ser helt klart bedre ut enn eksisterende X1, litt mer elegant og ikke så kantene i fronten. Skal bli bra å se den i helfigur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 (endret) F48 blir svært lik active tourer innvendig, setene er også like. Ser ok ut. Personlig er jeg møkk lei min X1, den blir byttet ut innen Juni. Billig, trang, N47... And then some. Ifht X-drive så presser dette seg på i M modellene. Og med såpass effekt og moment er det noe nær en nødvendighet i vårt klima. Det blir nok optionalt. Og den første M modellen som kommer optionalt med dette er nok neste 5 serie. Endret Januar 31, 2015 av Lasseh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Tøff sak... skikkelig kult med tricolorstripene også... q1337 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Da har 2-serie Gran Tourer (F46) blitt lansert (tenk å misbruke benevnelsen "2-serie GT" på denne måten). Denne er basert på Active Tourer, men er noe høyere og lengre, noe som gir plass til en tredje seterad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Jeg er ikke komfortabel med Active Tourer sitt utseende, men den der synes jeg er direkte stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 http://www.autoblog.com/2015/02/12/2016-bmw-alpina-b6-xdrive-gran-coupe-official/ Denne er rett og slett et smykke, og for noen ytelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 http://www.autoblog.com/2015/02/12/2016-bmw-alpina-b6-xdrive-gran-coupe-official/ Denne er rett og slett et smykke, og for noen ytelser Utrolig rått, det der er B10 Biturbo opp av dage Da er det endelig BMW emblem igjen på verdens raskeste sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Porsche Panamera GTP 720 fra Gemballa klarer vel 0-100 på 3,2 sekunder eller noe i den duren samt en topphastighet på 340 Km/t. Det er sikkert andre sedaner som er hurtigere også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Gemballa har ikke serieproduksjon slik som Alpina, enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Man har også denne. Denne er oppgitt til 0,1 sekund "tregere" til 60mph, mens toppfarten er oppgitt til 204mph. Når det gjelder akselerasjon er det vel uansett få sedaner som kan matche Tesla Model S P85D for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå