Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E36 gnikking


Eystein Ose
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Og ikke minst takk for all tid du har brukt på å veilede en kar som synes at el-vindu er ekstrautstyr😂

Ingen av de lokale dekkpusherene kunne levere Goodyear dekka. Så endte med å bestille de fra Dekk365. Det fungerte bra på dekka til RC hjula, så satser på det går fint nå også :)

 

 

Ellers planlegger jeg å fortsatt følge rådene til @papertiger å montere ACS senk på denne. Sammen med Chrome performance-nyrer blir det en fin bleiefrakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til Utvik, så får du Goodyear dekk billigere enn hos dekkonline osv. I tillegg til at dei blir ferdig pålagt 😁

 

Ellers, gratulerer med ny brukis, f11 med led hovedlys holder seg ekstremt godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ta deg en tur til Utvik, så får du Goodyear dekk billigere enn hos dekkonline osv. I tillegg til at dei blir ferdig pålagt 😁

 

Ellers, gratulerer med ny brukis, f11 med led hovedlys holder seg ekstremt godt

Hva slags dekk har du til Taycan? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ta deg en tur til Utvik, så får du Goodyear dekk billigere enn hos dekkonline osv. I tillegg til at dei blir ferdig pålagt 😁

 

Ellers, gratulerer med ny brukis, f11 med led hovedlys holder seg ekstremt godt

Det skal jeg sjekke ut neste gang. Har dessverre allerede bestilt.

Takk. Er helt enig :)

Endret av Eystein Ose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sveigis!

Ser virkelig ikke ut som designet og selve bilen er 10 år gammel. 

 

Er meget fornøyd med bilparken nå. Har vært på tanken på å bytte ut E91 med en varebil. Men har ikke hjerte til det. Kommer som regel i mål med å koble på en tilhenger.

Kan ta en rask oppsummering av bilparken:

  • 14' F11 LCI 530XD. Denne skal få ACS senk og med Style 464
  • 06' E91 320D med Eibach senk og Style 225 
  • 96' E36 328i med H&R Twintube og 3pc BBS RC090
  • 90' E30 320i (skal godkjennes som 325i) med Airlift Performance og BBS RF002.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E36en er klar for sesongen

10/10! Så utrolig stilrent. E36 er oppveksten min, det sammen med E46 var the shit i bygda der jeg vokste opp, gikk mange forskjellige varianter der da. Holdt på å kjøpe en E36 Coupé 318is som førstebil, men safet på en Galant 4x4 for å komme hjem om vinteren 😛 skulle ta 6 år til før jeg enda opp i BMW, men E36 og E46 coupe sitter dypt inne hos meg. Derfor: Gi beskjed dersom du skal selge dette smykket en gang :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, papertiger skrev:

10/10! Så utrolig stilrent. E36 er oppveksten min, det sammen med E46 var the shit i bygda der jeg vokste opp, gikk mange forskjellige varianter der da. Holdt på å kjøpe en E36 Coupé 318is som førstebil, men safet på en Galant 4x4 for å komme hjem om vinteren 😛 skulle ta 6 år til før jeg enda opp i BMW, men E36 og E46 coupe sitter dypt inne hos meg. Derfor: Gi beskjed dersom du skal selge dette smykket en gang :D 

E36 er bare så utrolig digg og støtter helt og holdent.😊

Formene på disse både coupe og sedan får hvertfall meg i godt humør .

Bilen din ble bare knall med disse felgene @Eystein Ose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, papertiger skrev:

10/10! Så utrolig stilrent. E36 er oppveksten min, det sammen med E46 var the shit i bygda der jeg vokste opp, gikk mange forskjellige varianter der da. Holdt på å kjøpe en E36 Coupé 318is som førstebil, men safet på en Galant 4x4 for å komme hjem om vinteren 😛 skulle ta 6 år til før jeg enda opp i BMW, men E36 og E46 coupe sitter dypt inne hos meg. Derfor: Gi beskjed dersom du skal selge dette smykket en gang :D 

Tusen takk! :D

E36 er godt på veg til å bli en skikkelig klassiker. Dette er min tredje e36, men uten tvil den beste og den mest komplette. Har fortsatt mye planer for den, så salg frister ikke med det første. Men skal huske på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11

E36 ble helt perfekt 🥰 

Eneste jeg muligens ville gjort annerledes er en litt tykkere/lavere ( typ GS DTM(?) ) frontleppe lakkert i samme finish som originalt. 

Har alltid følt det er noe rart på e36 at sideskjørt stikker lenger ned enn frontleppe😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!😃

Har vært på tanken, men allerførst må jeg bytte ut fremfangeren til en orginal. Per nå står det på en uorginal en med faststøpt leppe..


I går leverte jeg E36 til Wiig Bilpleie i Ålesund. Her skal den få litt pleie frem til Midt Norsk Motorshow neste helg😃

IMG_5397.thumb.jpeg.24e90f89e358b1af75c7dd5049dd0568.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E36 gnikking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...