Fredrik 90 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 M-tech ratt er det eneste riktige i en E28, rett og slett førsteklasses Fangeren dog er jeg litt mer usikker på, men er jo ikke så allerværst egentelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Spoileren synes jeg ble veldig riktig ☺ E28 mellom 82 og 85 synes jeg er for puslete under støtfanger. Dette ble bedre med facelift fra 85. Jeg er ikke mer originalpolizei enn at jeg liker å montere tidsriktig ekstrautstyr☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Perfect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Det der ble veldig flott! Ikke dumt med nytt ratt heller, men ikke kast det andre - er "ingen" som bruker det lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Å nei da, her blir ingenting kastet! Uansett hva jeg gjør med bilen, så tar jeg vare på originaldelene. Jeg har blant annet liggende helt feilfrie trx-felger, kasettspiller og ratt liggende. Bilen skal når som helst kunne tilbakestilles til originalt utseende☺ norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 skal man være pirkette så har du feil turteller men knallfin bil dette, liker beige interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Hva!?! Feil turteller? Jeg har papirer på at speedometer er byttet. Hva slags speedometer skal jeg egentlig ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Sånn skal det se ut Endret April 9, 2015 av Morty999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Merkelig... Men takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShellMotul Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Virkelig en flott bil, med en fin historie.Ang. instrumentet, så kan det hende at det gamle ble ødelagt pga. lekasje fra de to batteriene til serviceindikatoren, også har det blitt bestilt nytt, den gang fra en "facelift". Og for at kilometertelleren skulle stemme, ble speedometer-delen flyttet over til det nye. Disse batteriene holder i mange år, men hvis du ikke vet når de ble byttet sist, er det verdt en inspeksjon. Jeg fikk for et par-tre år siden lekasje på batteriene hos meg. Jeg valgte å montere de nye batteriene i en holder bak på instrumentet, så de skal være lete å bytte ved eventuelle senere defekter.Men for mitt vedkommende holder de vel ut bilens levetid. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 vi kan bytte om du vil ha inn det riktige. på mitt virker alt 100%. så flytter vi bare over speedoen så kilometern stemmer det på bildet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 For et smykke av en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Neste oppgradering utført! Kjøpte BBS RC090 felger m/dekk av en hyggelig kar, nemlig "tonhad". Vi møttes halvveis på Lillehammer i går, søndag. Felgene var minst like bra som forventet. Synes felgene passer utmerket på bilen, men 17" gjør at bilen virker høy. Jeg får tenke litt på saken.. Nå er det bare å vente på kommentarer fra originalpolizei'ene Det siste bildet er reklame for Halden, som fylte 350 år i helgen! norbakken og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Jeg tenkte jeg skulle si noe om høyde når jeg så du hadde annskaffet deg disse. Og ja bilen blir høy med 17 ,så enten må senk på eller så med den være som den er med originalhjulene:). Men gud bedre ,den er fin den gamle perlen.. Misunner deg sånn en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå