TonHad Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Disse satt som et SKUDD ! Helt perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Kryss eike felger blir aldri feil på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Jeg synes faktisk ikke den ser så veldig høy ut, synes det passet perfekt! Nydelig bil tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Æsj, dekk eller felger er urunde! Rister veldig under kjøring.. Må nok ta en tur og få sjekket dem, evt kjøpe nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShellMotul Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Vet du hvilken bil felgene ble levert til originalt? e39 har litt større nav-diameter (74,1mm mot normalt 72,5mm), så hvis de er fra en e39 må du bruke senterringer. De fleste dekkforhandlere har nok dette, hvis ikke har gs-bildeler i Oslo dette (i aluminium) på lager stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Spørs om du ikke bare må få på noen distanseringer. Da er det nok iorden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Takk for tipsene! Da er disse kjøpt, skal testes i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 (endret) Ahh, nu går alt så meget bedre! Med riktige senterringer forsvant 99% av alle risting! Takk til ShellMotul og sveits for gode råd☺ I dag blir det Cars&coffee på Øvrevoll! Endret April 26, 2015 av tambur4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Liten photoshoot i går. Sliter også med litt vanskelige tanker om dagen. Selge eller ikke selge!? Kunna kanskje tenkt meg en litt nyere bil, som jeg hadde hatt samvittighet til å bruke litt mer. Fortsatt som entusiastbil, og fortsatt som sommerbil, men allikevel ikke sååå fin. Hmmm.... Tunge tanker ! Uansett: bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Jeg kan ikke helt se for meg at du finner en alternativ sommerbil i tilsvarende stand som gjør deg like glad. Hvis du skal selge vurderer jeg forbrukslån for å kjøpe den av deg i såfall, ufattelig pen bil. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Jeg ville tenkt meg nøye om iallfall før du selger denne, ikke lett å finne tilsvarende igjen om du skulle angre Men hvis du skulle byttet, hva kunne du tenkt deg da? Jeg kan iallfall anbefale E34 som ett perfekt kompromis mellom oldschool og nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Det å være så heldig å eie en så fin bil er litt tve-egget. Ja, jeg er utrolig fornøyd med den og litt stolt av den. Jeg får også utrolig mange positive og trivelige tilbakemeldinger. Men bilen er faktisk så fin, at jeg har dårlig samvittighet ved å bruke den! Det hadde vært mer praktisk å ha en youngtimer/klassiker som jeg faktisk kunne tørre å bruke litt mer på sommerhalvåret. Jeg vil uansett kjøpe en som er i veldig god stand. Jeg er ikke redd for å kjøpe en som er (relativt) dyr, så lenge jeg får tak i en som er bra! Foreløpig eneste alternativet er E34, enten 525i eller 535i. (Og den MÅ ha soltak!) F.eks: http://www.mobile24.no/details.php?id=197525036&offset=23&source=mob&type=autos〈=nor http://www.mobile24.no/details.php?id=211389945&offset=0&source=mob&type=autos〈=nor http://www.mobile24.no/details.php?id=201871895&offset=1&source=mob&type=autos〈=nor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Jeg vil nok si at E34 535i er veien å gå om du skal ha noe litt mer "brukervennlig" men som samtidig kan måle seg med E28en. De eksemplarene du liknet til så veldig ryddige og ordentlige ut, spesielt de to røde bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Og da får vi se hva som skjer... Bilen er til salgs. Det skal bli spennende å se evt tilbakemeldinger. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63502293&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Sørg for den kommer i skikkelige entusiast-hender da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå