sveigis Skrevet Mars 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2022 9 timer siden, oledra skrev: Deilig å sette bort og få ordnet skikkelig, blir knallbra bakskjermen. Veldig 😃fin bil Jan. Ja det er det og nå var det ingen bønn forbi 😊 Var ikke mer å klatte på ,så nå fikk fagfolk og verksted ta seg av det . Ja de har gjort en utrolig jobb for ble mye sveising bak under skjerm visstnok . Mange takk Ole ,tror den skal bli fin nå 😊 8 timer siden, Dusy skrev: Må si jeg gleder meg på din vegne av å se slutt resultatet! Kan tenke meg det er en digg følelse av å ha dette gjort Hyggelig å høre Dusy og takk for det 😊 Det er helt nydelig å tenke på dette ja og vite det blir helt igjen . Som jeg nevnte tidligere ,skulle bare hatt 45000 til så kunne de tatt hele bilen men sånn ble det ikke denne gang 😊 Noe er bedre enn ingenting . Skulebollen og Dusy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2022 Da kommer jeg med en dagsfersk rapport angående e34 .😊 Bil er nå helt ferdig sveiset,grunnet og igang med sparkel : Og dette må jeg bare si blir bra ,noe heeelt annet enn hjemmefiks ja .😊 Skal i teorien være klar til neste uke så da for konemor en 5 serie og mannen i huset en 5 serie å bruke (e28) . Plutselig er ikke sorg over x5 problematikk så overveldende lengre . Igår før jeg la meg fant jeg frem alt av poleringsputer og stash for nå skal e34 virkelig få seg tidenes løft når den er hjemme igjen . Til og med kjøpt 6 Hansa som står klare i kjøleskapet i bod . Viktig å være forberedt 😎 ///M-ini95, Mortenej, Ampera og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mars 25, 2022 Share Skrevet Mars 25, 2022 (endret) 6 hansa og polering hørtes veldig koselig ut, bare å glede seg! Er nødt til å sette bort polering på min, får ikke lov til å gjøre tunge ting når man er bukoperert.. Endret Mars 25, 2022 av Dusy sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2022 23 minutter siden, Dusy skrev: 6 hansa og polering hørtes veldig koselig ut, bare å glede seg! Er nødt til å sette bort polering på min, får ikke lov til å gjøre tunge ting når man er bukoperert.. Ja det er en fin kombo det Dusy ,men liker godt en jæger på siden og men da blir sidesynet så komplisert når man jobber 😅😅 Oi skjønner ,ja da er det bare å ta det rolig her ja. Olaandref og Dusy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mars 25, 2022 Share Skrevet Mars 25, 2022 Ta den jægeren når du er ferdig og kan skue ned på mesterverket heller du 😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2022 1 time siden, Dusy skrev: Ta den jægeren når du er ferdig og kan skue ned på mesterverket heller du 😅 Ja det blir nok til det og i skrivende stund er faktisk kona på glassmagasinet nå og handler dette til meg 😅😅 Ampera og Dusy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 25, 2022 Share Skrevet Mars 25, 2022 Herlig !! Godt nytt 🥳 Om ei ukes tid så brommer dere rundt i hver deres 5-serie 😃 Litt gladnytt er viktig i tøffe tider ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2022 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Herlig !! Godt nytt 🥳 Om ei ukes tid så brommer dere rundt i hver deres 5-serie 😃 Litt gladnytt er viktig i tøffe tider ❤️ Ja om timg nå går etter planen ,så er det det som skal skje ja 😊😊 Huff ja 😅 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2022 Fikk dette sent igår kveld : Nå nærmer det seg veldig lakkering her og det blir jo utrolig spennende .😊 Fikk forøvrig skryt over hvor god den var å kjøre selv med Koni på det hardeste på humplete veier . Så ja kjenner en god følelse inni meg nå altså 😊👍 NeonMuffler, Bimmerlorris, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 27, 2022 Share Skrevet Mars 27, 2022 Se der ja 👍 Så den blir lakkert over hele dette matte området ja. Jeg lurte litt på hvor det ville bli lakkert ☺️ Spennende 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2022 35 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Se der ja 👍 Så den blir lakkert over hele dette matte området ja. Jeg lurte litt på hvor det ville bli lakkert ☺️ Spennende 😃 Ja blir lakkert overalt ja så nå blir det bra 😊😊. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2022 Og da mine venner kan jeg konstatere at bil er lakkert ❤️❤️: Lakkert fanger : Jeg måtte klype meg selv i armen da jeg så dette . Nå står den til tørk visstnok og det som gjenstår er sliping av overganger og hullromsbeskyttelse ,så er den ferdig .😊😊 Fy søren dette er gøy . Nå har jeg så mye nytt av småting som skal på den ,så tenker at bil nå blir en kjekk e34 😊 Daniel., BimmerFan!, Dusy og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Mars 27, 2022 Share Skrevet Mars 27, 2022 Gratulerer med ny lakk. Det her så veldig bra ut. Tenker du er rimelig klar etter å få den hjem nå å ta en vask av resten bilen å hive seg rundt på litt biltur igjen. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2022 1 time siden, M-jakob skrev: Gratulerer med ny lakk. Det her så veldig bra ut. Tenker du er rimelig klar etter å få den hjem nå å ta en vask av resten bilen å hive seg rundt på litt biltur igjen. Takk 😊 Ja gleder meg virkelig til å få bil hjem nå og få fullført resten på den . Har en følelse på at den vil bli fin nå 😊 M-jakob og oledra reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 28, 2022 Share Skrevet Mars 28, 2022 Aahhh herlig !!! 🥳 Ja dette er jo så flott ! Nå må du bare gnikke og gnu denne bilen sånn at den blir så lik som mulig over det hele og er det noen jeg vet fikser dette, ja så er det deg Jan 😂🥳🌟 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå