Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Flickering temp gauge fiks.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, oledra skrev:

Deilig å sette bort og få ordnet skikkelig, blir knallbra bakskjermen. Veldig 😃fin bil Jan.

Ja det er det og nå var det ingen bønn forbi 😊

Var ikke mer å klatte på ,så nå fikk fagfolk og verksted ta seg av det .

Ja de har gjort en utrolig jobb for ble mye sveising bak under skjerm visstnok .

Mange takk Ole ,tror den skal bli fin nå 😊

 

8 timer siden, Dusy skrev:

Må si jeg gleder meg på din vegne av å se slutt resultatet! Kan tenke meg det er en digg følelse av å ha dette gjort :D

Hyggelig å høre Dusy og takk for det 😊

Det er helt nydelig å tenke på dette ja og vite det blir helt igjen .

Som jeg nevnte tidligere ,skulle bare hatt 45000 til så kunne de tatt hele bilen men sånn ble det ikke denne gang 😊

Noe er bedre enn ingenting .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg med en dagsfersk rapport angående e34 .😊

Bil er nå helt ferdig sveiset,grunnet og igang med sparkel :

98D9EEA0-0CAA-4E07-8D9D-769D22C82E6A.thumb.jpeg.42ca17886cd0f5f0a44431985beb4ec1.jpeg

Og dette må jeg bare si blir bra ,noe heeelt annet enn hjemmefiks ja .😊

Skal i teorien være klar til neste uke så da for konemor en 5 serie og mannen i huset en 5 serie å bruke (e28) .

Plutselig er ikke sorg over x5 problematikk så overveldende lengre .

Igår før jeg la meg fant jeg frem alt av poleringsputer og stash for nå skal e34 virkelig få seg tidenes løft når den er hjemme igjen .

Til og med kjøpt 6 Hansa som står klare i kjøleskapet i bod .

Viktig å være forberedt 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535i. Upd.Fredag

6 hansa og polering hørtes veldig koselig ut, bare å glede seg! :D Er nødt til å sette bort polering på min, får ikke lov til å gjøre tunge ting når man er bukoperert.. :( 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Dusy skrev:

6 hansa og polering hørtes veldig koselig ut, bare å glede seg! :D Er nødt til å sette bort polering på min, får ikke lov til å gjøre tunge ting når man er bukoperert.. :( 

Ja det er en fin kombo det Dusy ,men liker godt en jæger på siden og men da blir sidesynet så komplisert når man jobber 😅😅

Oi skjønner ,ja da er det bare å ta det rolig her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dusy skrev:

Ta den jægeren når du er ferdig og kan skue ned på mesterverket heller du 😅

Ja det blir nok til det og i skrivende stund er faktisk kona på glassmagasinet nå og handler dette til meg 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Herlig !! Godt nytt 🥳 Om ei ukes tid så brommer dere rundt i hver deres 5-serie 😃 Litt gladnytt er viktig i tøffe tider ❤️

Ja om timg nå går etter planen ,så er det det som skal skje ja 😊😊

Huff ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dette sent igår kveld :

469328F7-569B-4842-AA67-5E7DA5EEDFF6.thumb.jpeg.fb9d9b75349d313ca3fa08d49da1bd82.jpeg

Nå nærmer det seg veldig lakkering her og det blir jo utrolig spennende .😊

Fikk forøvrig skryt over hvor god den var å kjøre selv med Koni på det hardeste på humplete veier .

Så ja kjenner en god følelse inni meg nå altså 😊👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535i. Upd.
35 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Se der ja 👍 Så den blir lakkert over hele dette matte området ja. Jeg lurte litt på hvor det ville bli lakkert ☺️ Spennende 😃

Ja blir lakkert overalt ja så nå blir det bra 😊😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da mine venner kan jeg konstatere at bil er lakkert ❤️❤️:

E05C191F-1F49-463E-A6B6-3FD7572E948B.thumb.png.34c0ebf949a3fde43dd743bff088d1f6.png

Lakkert fanger :

1E64E70A-DB9F-4575-81EA-FE8673A6C4E8.thumb.jpeg.21b4a4b586e9b0f2160e4bde15665ec1.jpeg

Jeg måtte klype meg selv i armen da jeg så dette .

Nå står den til tørk visstnok og det som gjenstår er sliping av overganger og hullromsbeskyttelse ,så er den ferdig .😊😊

Fy søren dette er gøy .

Nå har jeg så mye nytt av småting som skal på den ,så tenker at bil nå blir en kjekk e34 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535i. Ferdig lakkert .Bilder
1 time siden, M-jakob skrev:

Gratulerer med ny lakk. Det her så veldig bra ut. Tenker du er rimelig klar etter å få den hjem nå å ta en vask av resten bilen å hive seg rundt på litt biltur igjen.

Takk 😊

Ja gleder meg virkelig til å få bil hjem nå og få fullført resten på den .

Har en følelse på at den vil bli fin nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Flickering temp gauge fiks.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...