baldrick Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Når en sjekker en 163 hk bil med VIN decoder får en opp at den har 184 hk, noe som tyder ganske så sikkert at motorene er identiske bare med nedtunet software! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Dette er ikke noe å lure på en gang. 163 hesterene selges kun i Norge og Belgia og BMW forandrer selvsagt ikke på noe som helst annet en softwaren på disse bilene, ville vært svært uøkonomisk av BMW å måtte produsere, holde delelager og garanti på en spesifik del til dette bittelille markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Når vi først er inne på temaet. Performance kittet til 520d, for dere som har prøvd det. Er det verdt pengene? Driver og tenker tanken, men klarer ikke å overtale meg selv om at det gir såpass mye at det er verdt ca 20.000 og styrer med tuning når bilen evt skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Når vi først er inne på temaet. Performance kittet til 520d, for dere som har prøvd det. Er det verdt pengene? Driver og tenker tanken, men klarer ikke å overtale meg selv om at det gir såpass mye at det er verdt ca 20.000 og styrer med tuning når bilen evt skal selges. For min del: verdt vær eneste kr! Du for en totalt ny bil, spesielt om du har 163 hk versjon nå Forbruket går ned, motoren går roligere, følesen at bilen er tung med gasspådrag forsvinner direkte. Du beholder alt av garanti , men 20K ?! Det var mye. Ga 15 600 ish Går du et par sider bakover, ser du hvor stor forskjellen er på 184 hk. Løp og kjøp sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Da har jeg signert kontrakt på "ny" bil! Gleder meg som en unge til og hente i månedsskiftet. http://www.finn.no/63437179 Ja jeg vet den ikke har M-sport og aktivt understell, men den kamelen får jeg bar svelge. Det blir en stoooor oppgradering fra Ford Smax uansett og det beste av alt; xdrive. Aldri mer tunge bagger som må dras opp en bratt snøfull vei opp til hytta :) Otis og Dweezil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Da har jeg signert kontrakt på "ny" bil! Gleder meg som en unge til og hente i månedsskiftet. http://www.finn.no/63437179 Ja jeg vet den ikke har M-sport og aktivt understell, men den kamelen får jeg bar svelge. Det blir en stoooor oppgradering fra Ford Smax uansett og det beste av alt; xdrive. Aldri mer tunge bagger som må dras opp en bratt snøfull vei opp til hytta :) Gratulerer så mye med ny bil Ser riktig så flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Ja jeg gleder meg til og komme over i tysk igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Noen som vet om takbøyler fra E60/61 går overens med railsene på F11? Vurderer og plukke med meg stativ og skiboks mens jeg allikevel er sørover og henter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Noen som vet om takbøyler fra E60/61 går overens med railsene på F11? Vurderer og plukke med meg stativ og skiboks mens jeg allikevel er sørover og henter bil. tviler jeg på. Helt annen type rails på F11 enn E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Fant ut av det jeg også gitt. Takboksen kunne heller ikke brukes på F11. Får fortsette og lete videre Takk for svar uansett. En og en halv uke til jeg reiser ned og henter bilen. Can't wait! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Får min på torsdag, F11 on the way [emoji106] Nabon og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Får min på torsdag, F11 on the way [emoji106] motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 motor? Ja det er motor i den Liten teaser [emoji2] Nabon og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Siden du skal være så hemmelighetsfull så måtte jeg bruke hele 3 min på år finne ut av hva det var Gratulerer med en aldeles nydelig 530d http://www.autotjuvholmen.no/bruktebiler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Har du solgt 6 serien, kjennern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå