littlep Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Vanskelig å gi noen mer konkret beskrivelse enn at det er påfallende. Har adaptive drive på min og merker at den blir enda litt tyngre i sport+, men fremdeles føles tung i comfort+. Forrige bilen min E91 med servotronic var endel lettere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Sånn helt umiddelbart høres det jo OK ut, siden du merker forskjell mellom forskjellige moduser, men mulig du trenger et verksted besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Vanskelig å gi noen mer konkret beskrivelse enn at det er påfallende. Har adaptive drive på min og merker at den blir enda litt tyngre i sport+, men fremdeles føles tung i comfort+. Forrige bilen min E91 med servotronic var endel lettere... Trodde ikke at styringen blir endret med EDC. Men hva slags dekkdim kjører du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Standard 19" m-sport. 245 rundt om Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Hei, gratulerer med fet bil. Kjører samme selv og er svært fornøyd. Har tenkt på det samme som deg for å beskytte fangeren bak. Har du funnet en god løsning på dette? Fikk gjort det hos forhandler, blank folie på plattingen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Kan du si hva en slik jobb kostet? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Tror jeg betalt 400kr ca. Ikke så ille det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Standard 19" m-sport. 245 rundt om Sent from my iPhone using Tapatalk E91 har jo 225 som fordekk. Blir en del mer motstand å vri rundt 245 dekk enn 225. Og så er jo ikke akkurat bilen din noen lettvekter, ifølge BMW så veier den rundt 1950kg så del vil også påvirke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 (endret) Vanskelig å gi noen mer konkret beskrivelse enn at det er påfallende. Har adaptive drive på min og merker at den blir enda litt tyngre i sport+, men fremdeles føles tung i comfort+. Forrige bilen min E91 med servotronic var endel lettere... Har det ikke med at din E91 var RWD og F11 er Xdrive da? Faren min har en F30 320i Xdrive og den er tyngre på rattet en min RWDF10. Selv i Sport (Har bare EDC) Endret Oktober 27, 2015 av mslello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Tror jeg betalt 400kr ca. Ikke så ille det. Hvor synlig er denne folien? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Hvor synlig er denne folien? Sent from my iPhone using Tapatalk Nesten ikke synlig, må vite at den er der om du ikke står helt innpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 E91 har jo 225 som fordekk. Blir en del mer motstand å vri rundt 245 dekk enn 225. Og så er jo ikke akkurat bilen din noen lettvekter, ifølge BMW så veier den rundt 1950kg så del vil også påvirke. Har det ikke med at din E91 var RWD og F11 er Xdrive da? Faren min har en F30 320i Xdrive og den er tyngre på rattet en min RWDF10. Selv i Sport (Har bare EDC) Har nok innvirkning som dere begge beskriver her, men det som var mest påfallende var at X5en med 275-bredde på fordekkene var vesentlig lettere på rattet enn min. Styringen er jo forsåvidt elektrisk, så det burde være mulig å justere mostanden. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 (endret) Byttet bremseklossene bak for et par måneder siden på bilen min. Gikk da for uoriginale (Bosch). Merker at disse støver mye mindre enn de originale. Bruker Rim7 felgrens og den finner nesten ingenting på felgene bak Endret Oktober 27, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duglas Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Jeg har også byttet til Bosch bremseklosser og merker at de støver mye mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 (endret) Har ihvertfall bestemt meg for å kjøpe inn originale service deler (20% rabatt) fra gs bildeler til neste service. Får bavaria til å lese av nøkkelen og handler inn det som skal byttes. Har en kompis som driver et verksted og ber han utføre servicen. Synes det er galskap å betale over 10 000 for kun bytte av forskjellige filter og oljer Endret Oktober 27, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå