Gå til innhold

"Hva heter felgen(???) tråden" Oversikt over BMW-hjul s.1


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
På 7.8.2019 den 15.58, askjoh skrev:

Noen som vet noe om produsent/type på disse?

0E19AA5F-E80D-43F3-9629-F75F461DFBEC.png

En ok priset og meget bra felg. Lett og sterk. Veldig populær som banefelg. Kommer nå som smidde også i begrenset størrelser. Noe som frister alt for mye kjenner jeg....

https://www.apexraceparts.com/wheels/forged-wheels/arc-8r

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Mangler ikke navn på felg, men lurer heller på hvordan denne ser ut: "vinterhjul på 19" Double Spoke 427 felger", limt inn fra https://www.bilia.no/biler/bmw/bmw-i3-120ah-fully-charged/.

Finner ikke disse felgene hverken vha. google eller BMW-konfigurator. Er det en skrivefeil i reklamen, dvs. at det egentlig skal være "Star Style 427"?! (Som forøvrig ser utrolig døll ut... IMHO)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Delenr z926.

Fant ut de lages som bmw replika fra et firma i Kina. Kvaliteten ser bra ut og det ser absolutt ut som en oem bmw felg :)

Hadde glemt cs concept. Godt spotta ;) der har vi jo de felgene ja!

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Et spørsmål som jeg føler kanskje burde passet i denne tråden, fremfor i en annen tråd. Men for all del, flytt den om den er feil.

Det jeg spekulerer på er om det kanskje er en skrivefeil i delekatalogen siden en type felg er oppgitt med følgende spesifikasjon: 19" LA wheel, V spoke 223 9JX19 ET:37 og 10JX19 ET:20.

Mens alle andre felger er oppgitt med ET:48 og 10JX19 ET:53.

Det er utelukkende 19" jeg ser på.

Endret av Otis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

Et spørsmål som jeg føler kanskje burde passet i denne tråden, fremfor i en annen tråd. Men for all del, flytt den om den er feil.

Det jeg spekulerer på er om det kanskje er en skrivefeil i delekatalogen siden en type felg er oppgitt med følgende spesifikasjon: 19" LA wheel, V spoke 223 9JX19 ET:37 og 10JX19 ET:20.

Mens alle andre felger er oppgitt med ET:48 og 10JX19 ET:53.

Det er utelukkende 19" jeg ser på.

Innpresset du stusser på?

Er nok ikke noe skrivefeil. De er blitt litt poppis å bruke på E9x, og det stemmer at de er 19x10 ET20 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Otis skrev:

@Daniel.

Ja, det er innpresset jeg stusser på. Synes det var rart at det var såpass lite innpress til x5 e70, all den tid alle andre felger har 37mm eller 48mm

Ja, ser den. Du får jo E70 med noelunde store skjermbreddere (M-Sport?), så mulig de fikk det innpresset med tanke på nettopp dette? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...