Xavi0n Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 De kjører samme bakkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hadde denne lure vogntog sjåføren hevet løpeakselen hadde han kommet opp sjæl, hehe Nå fikk jeg ikke åpnet linken. Men hvis dette var et utenlandsk vogntog, er det et fåtall av dem som har løftbar boggi. Elektronikken slår inn og hindrer boggiløft hvis vekten på drivhjula kommer til å overstige 12,5 tonn. Sånn er det egentlig på alle nyere norske biler også. Men vi har en ekstra knapp som overstyrer funksjonen. Det verste er at vi nylig med et nødskrik slapp unna et EU-direktiv som forbyr dette her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Aah.. selvfølgelig, det hadde jeg helt glemt Dette direktivet var faktisk innført i norge en kort periode i høst, men ble raskt fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 De kjører samme bakkene Er man kjent er det 0 prob. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Og innen kort tid, så har dere havari på den girkassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Subaru Er Ustoppelig Beste vinterbilen jeg har hatt Måtte trekke løs biler med både XV'n og Impreza'n jeg hadde (Dog ingen vogntog ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Subaru Er Ustoppelig Ja det er det de fleste Subarueiere liker å tro En kompis med Chevy Tahoe har trukket løs noen Subrauer de siste vinterene ja Subrauer er ikke bedre enn andre firehjulsdrevene biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Subaru Er Ustoppelig Ja det er det de fleste Subarueiere liker å tro En kompis med Chevy Tahoe har trukket løs noen Subrauer de siste vinterene ja Subrauer er ikke bedre enn andre firehjulsdrevene biler... Det blir vel litt feil. Subaru har et firehjulstrekk system som er overlegent sammenlignet med mange andre. At de kan kjøre seg fast for det er vel et selvfølge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hehe, knalltøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Subaru Er Ustoppelig Ja det er det de fleste Subarueiere liker å tro En kompis med Chevy Tahoe har trukket løs noen Subrauer de siste vinterene ja Subrauer er ikke bedre enn andre firehjulsdrevene biler... Det er ikke jeg helt enig i egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Subaru Er Ustoppelig Ja det er det de fleste Subarueiere liker å tro En kompis med Chevy Tahoe har trukket løs noen Subrauer de siste vinterene ja Subrauer er ikke bedre enn andre firehjulsdrevene biler... Det er ikke jeg helt enig i egentlig. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå