StigJ Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Deilig å se et dekk som sitter på felgen uten at felgkanten stikker langt utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Han er for nornuftig vettu originalfelger med riktig innpress og brede nok dekk, kan jo ikke være riktig klok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Sjelden type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Kommer til å sitte som et skudd de hjula der! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=252877 Noe å tenke på Spre ordet Takk. Ja det ville vært noe, men mulig skal til Tyskland den datoen så må se Ann. Blir sikkert med om den flyttes litt framover! Men hvordan blir det med z biler på e30meet? Må få samlet z bilene og ta noen ordentlige bilder alle sammen. Er det mye bulker, riper, slitasje på denne? Den ser jo pedantisk holdt ut utifra bildene ! Bilen er hel og pen, ikke noen skader, bulker, rust eller steinsprut. Så godt velholdt av disse Japanerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Han er for nornuftig vettu originalfelger med riktig innpress og brede nok dekk, kan jo ikke være riktig klok Sjelden type. Hehe må være litt fornuftig, men blir et sett med Schmidt felger etterhvert for show n shine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Ja det ville vært noe, men mulig skal til Tyskland den datoen så må se Ann. Blir sikkert med om den flyttes litt framover! Hører jeg en grombil til mister S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 feit bil;) har litt lyst på en sånn jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Kommer til å sitte som et skudd de hjula der! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=252877 Noe å tenke på Spre ordet Takk. Ja det ville vært noe, men mulig skal til Tyskland den datoen så må se Ann. Blir sikkert med om den flyttes litt framover! Men hvordan blir det med z biler på e30meet? Må få samlet z bilene og ta noen ordentlige bilder alle sammen. Hadde vært virkelig morro å fått til ett bra treff. Så vi må prøve å få med flest mulig. Hvis ingen av datoene passer, så kom med en eller to som kan passe da. Så hører vi med de andre om det fremdeles kan gå. Stig skal på e30meet. (slik jeg har forstått det) Meg og SV90 skal være med på MODBALL. Ledige plasser der også Btw http://modball.com/europe/modball-rally-europe/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Ja det ville vært noe, men mulig skal til Tyskland den datoen så må se Ann. Blir sikkert med om den flyttes litt framover! Hører jeg en grombil til mister S? Hehe kanskje det ja, men skal nok bare være hjelpende øyne denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Regnet med det han har spurt litt om diverse i drt siste, så regnet med det kom til det Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hehe blir hvertfall en skjelden og pen bil han får seg, snakket om det lenge. Men nå blir det full pupp og all in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Den uten dekor på? Han hadde iallefall pratet mye med selgeren om den såvidt jeg skjønte Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Vil ikke avsløre for mye, blir en surprise. Han må avsløre hva det ble av en Bmw selv:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Den uten dekor på? Han hadde iallefall pratet mye med selgeren om den såvidt jeg skjønte Sent from my toaster using Tapatalk 2 Den ble solgt før jeg klarte å bestemte meg. Men er i snakk med en selger om noe annet moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Da var masse detailing stuff kjøpt inn til M Coupe og Alpina B3 Blir shine av de snart, da våren ikke er langt unna.. Kun kjøpt Autoglym produkter, med clay bar, wax og masse annet snax. Blir gøy å se hvordan restultatet blir. Noe av stuffet kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå