Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Men prøveskilt frem til det da? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Superkul bil! Får lyst på coupe igjen når jeg ser denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Er ikke dette samme motor som står i facelift E36 M3? Hvorfor er det bare 5 gir på Z3M coupè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Hvorfor er det bare 5 gir på Z3M coupè? Veldig trangt inni dem. 6. giret hadde vært i veien for passasjeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Hehe, er det virkelig tilfelle? Hvordan er utveksling da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Annen utveksling på m coupe enn m3 mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Men prøveskilt frem til det da? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Må nok bli det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Ja er litt rart det er 5 gir og ikke 6. Men har nok med plassen å gjøre mye av grunnen. :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Skal ha 50.000km service på bilen om ikke lenge. Noen som har et sted de anbefaler i Oslo, Akershus, Østlandet området? Bavaria Økern er vel eneste autoriserte M forhandler i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Bilia Skøyen er godkjent Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Bilia Skøyen er godkjent Sent from my toaster using Tapatalk 2 Nice, blir mulig der eller Bavaria Økern til uka håper jeg ..Snart så man kan få kjørt litt nå, smelter bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Skulle kommet meg over dit jeg skal du ut med denne på onsdag? Tenkte meg ut og cruise litt med m5'n Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Skulle kommet meg over dit jeg skal du ut med denne på onsdag? Tenkte meg ut og cruise litt med m5'n Sent from my toaster using Tapatalk 2 Mulig det blir da, må ringe å bestille time å sånn. Men kan si ifra om det blir onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 I dag tok jeg olje og filterskift på bilen. Da det var gjort fikk jeg også tatt en liten photoshoot av bilen etterpå, herlig å se den ute i kvelds sola. Utrolig pent med Estorilblå! Ikke fått kjørt bilen ordentlig på veien enda, da jeg venter til det blir litt bedre føre. Mulig det blir til helgen, hmm Vet også at bilen trenger litt senk, men det kommer etterhvert folks.. Noen produkter jeg fikk her om dagen så da blir det shine snart også, alltid brukt Autoglym og er fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Sweet. Er det dobbeltsidig teip som sitter på bagasjeluka, bak der det japanske skiltet var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå