Gå til innhold

1992 525ix Gletscherblau Metallic - rust, rust, sveiseapparat og motorblokk side 35


henfjel
 Share

Anbefalte innlegg

Lookin' good :)

 

Takk! :)

 

Det så meget bra ut med røde nåler! Hva brukte du for å farge dem? :)

 

Takker! Jeg brukte en vanlig rød permanent marker som jeg kjøpte på Tanum.

 

Det ble jo knallfint uten tvil. :)

 

Takker!

 

Denne bilen er stadig kjempefin, liker at den får godt stell og fine oppdateringer :) Røde nåler var ikke noe fint, men det er en smaksak ;)

 

Takk :) Hehe, ja smaken er jo som baken ;)

 

Lest igjennom heeeele tråden din nå! Ble noen kaffekopper i mellom tiden! :D Denne var virkelig fin, Liker også at du missliker de små detaljene som ikke er i orden og retter de opp! Meget flott bil! :)

 

Ikke verst! :D Takktakk! Ja, detaljene må jo være i orden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;)

 

I går var det is i søledammene her i hovedstaden, så da var det bare å gyve løs på dekkskifte! Jeg gadd ikke ta så mange bilder, så dere får nøye dere med et bilde av bilen på jekken :P Fikk også tatt en liten inspeksjon av diverse stag og foringer i for- og bakstilling! Som jeg var klar over trenger jeg å få byttet traversforinger. De har jeg jo liggende, så jeg håper jeg får gjort det om ikke så lenge.. Gummibelgene på endeleddene så også ganske ferdige ut, så jeg kommer til å bytte dem også. Ellers var det en del slitasje på de foringene bak som jeg ikke husker hva heter, som mange kaller "brilleforinger". Så de blir også byttet om ikke så lenge. Jeg har også planer om å få tak i tykkere stabstag foran og bak for å minske krenging i svingene, så jeg skal bytte de relaterte foringene til dem også når det blir gjort :)
50791894711_45c96747ea_b.jpg

 

For en stund siden fikk jeg jo tak i lokket til hengerfestet som jeg manglet! Fikk det på plass for noen uker siden, men jeg har manglet et av de to klipsene, så jeg har vært ganske redd for at lokket skulle løsne mens jeg kjører. Som man kan se på bildet holdes det delvis på plass av tape og det henger ikke helt inntil fangeren. I dag fikk jeg endelig ordnet meg et klips til, etter en tur på GS :)
50791894761_5974869850_b.jpg

50791894806_a49d9af3b5_b.jpg

 

Jada, jeg vet at bilen er veldig skitten.. Har vært lite tid til vask de siste ukene. Får se om jeg får gjort noe med det snart!

 

Og! Siden det siden det begynte å snø på veien til GS kjøpte jeg med meg en original BMW teleskop snø- og isskrape. :)
50791145453_91766cfeaa_b.jpg

Endret av henfjel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg liker meg i denne tråden, er så godt å se at det er flere av oss som setter pris på å holde originale E34 på veien :) God inspirasjon er det også ;)

M50 maskineriet går selvsagt som en klokke, er jo uoffisielt regnet for å være en av de beste motorene BMW har laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Fredrik 90 skriver,så liker jeg og denne tråden.

Jeg liker dere som velger originalstyle ganske enkelt pga sånne tråder drar meg rett tilbake til 90 tallet

og jeg så disse for salg som svinedyre biler man drømte om.:).

Igjen veldi bra tråd som du må oppdatere titt og ofte.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • henfjel changed the title to 1992 525ix Gletscherblau Metallic - rust, rust, sveiseapparat og motorblokk side 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...