Gabz Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Var ikke verre, nei! Så deilig Gratulerer! Og kommer aldri til å komme over hvor fantastisk nydelig det interiøret ditt er.. Selv om rattet skulle vært helsvart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2017 3 minutter siden, Gabz skrev: Var ikke verre, nei! Så deilig Gratulerer! Og kommer aldri til å komme over hvor fantastisk nydelig det interiøret ditt er.. Selv om rattet skulle vært helsvart da nei men ille nok xD jo takk og takk! haha! nei det er virkelig noe for seg selv! nja usikker enda! trur kanskje jeg må bestille meg et helsort når jeg får råd bare for å se det selges nok like fort igjen uansett xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Helt fantastisk JR! Tenker det er på tide med noe photoshoots med meg i nærmeste framtid! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2017 7 minutter siden, Zymh skrev: Helt fantastisk JR! Tenker det er på tide med noe photoshoots med meg i nærmeste framtid! oh yes! fikk nettopp ordna 4 hjuls kontroll også! må bare avtale tid med denne personen! også må jeg få tak i nytt(brukt) speedometer så er vi all good! venter bare på svar av litt forskjellige folk xD Zymh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Gratulerer med fix og endelig å kunne ratte godbilen igjen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Flott bil du har, godt å høre at den går igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 8, 2017 Share Skrevet Juni 8, 2017 Ja ,Freakshow,går den fremdeles greit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2017 On 27.5.2017 at 23.45, StigJ skrev: Gratulerer med fix og endelig å kunne ratte godbilen igjen 😀 takk for det Stig bare å vente på SVV timen sånn at jeg faktisk får lov til å bruke bilen On 28.5.2017 at 0.08, Evopower skrev: Flott bil du har, godt å høre at den går igjen takk for det! 11 minutter siden, sveigis skrev: Ja ,Freakshow,går den fremdeles greit ? Hei Jan! jada hu starter, meget tung starta men hu starter må bare vente på kontroll hos SVV som jeg har fått time 12.7.. så må vente en ekstra mnd med å bruke bilen men har planer om å starte på polering i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2017 Ikke skjedd mye med bilen siden start egentlig. Monterte hvertfall alt av deksler i motorrommet, speedometer har blitt reparert og i morgen starter jeg med polering av bilen ^^ og motorrom ferdig montert. Trenger en real motorvask. Jaja alt til sin tid 👌🏻 BimmerFan!, StigJ, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 I morgen skal bilen ned på SVV! vært på 4 hjuls kontroll og tatt kontroll mål på høyden og alt skal være iorden! så kryss fingrer og tær og det som er folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Fikset du speedometeret selv eller har du sendt det på reparasjon? @kjelljakob97 har noen led dioder i sitt han skulle ha byttet ut. Kanskje du/ den som har gjort det kunne hjelpt han? kjelljakob97 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 15 timer siden, salnes34 skrev: Fikset du speedometeret selv eller har du sendt det på reparasjon? @kjelljakob97 har noen led dioder i sitt han skulle ha byttet ut. Kanskje du/ den som har gjort det kunne hjelpt han? kompis ordna det for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 DAAAAAAAAA!!!! folkens!! da var bilen eu godkjent! godkjent senk og felger i vognkort! gledens dag! men batteriet mitt kokte på tur hjem i stad xD så må få bytta det .. ble jo kjøpt i vinter så skjønner ikke en dritt jeg! oO anywho! WOOOOOHOOOOO! sAlnes, Shattered og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 13 minutter siden, Freakshow skrev: kompis ordna det for meg! Grattis med godkjent alt Du kunne ikke hørt om han klarer skifte tilbake til orginale oransje lys i ringene i speedometeret og hvor mye han skal ha? Blir det noe av så får du ta det med @kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 About damn time Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå