Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig lekkert og kjempekult at du velger å gjøre noe ikke alle andre har ved å velge 2 delt. Jeg(den kjedeligetypen) hadde nok valgt å tatt hele i cinnamon men ble ikke verst det du har heller :) 

 

Har siklet på å gjort noe sånt tidligere, men kom aldri til det.

Hvordan er jobben, er det vanskelig å få bra resultat og hvor mange arbeidstimer har det tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Carlsius skrev:

 

Takk 😁😁 var selv i utgangspunktet der at jeg helst ville farge hele setene i cinnamon men tenkte jeg ville gjøre noe som ikke alle har 😁. 

Hele prosessen var veldig tid krevende, jeg brukte dagene før jeg fikk fargen til og vaske, vaske og mer vasking så jeg var sikker på at fargen skulle sette seg skikkelig. Så tok noe tid med maskeringen, jeg begynte først med og svamp første laget for og få basen så fargen fikk bedre heft og lot det tørke naturlig i 1 time. Så gikk jeg over til airbrush og varme pistol noe som ikke tok så lang tid når man først er i gang. Så totalt har jeg vel brukt nærmere 30 timer. Kompressoren til airbrushen tok kvelden så alle dørtrekk måte farges med svamp noe som tok enda lengre tid. Men totalt sett så var det verdt strevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bækkmann skrev:

 

Takk takk 😁😁 ble meget fornøyd selv med åssen det ble.

Sitter selv med tanken :), skal se om jeg finner listesett i bra stand først Så får jeg se om det blir bytting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bækkmann skrev:

 

Jepp sant det, hadde sånne lister liggende som jeg mer eller mindre fikk kasta etter meg. Men kasta de for så ikke lenge siden. Var litt dumt det av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Utrolig bra resultat, så veldig elegant ut! :D

Ble utrolig fornøyd med resultatet :D, det litt mer farge og lysere inni bilen plus det så veldig smakfullt ut.

1 time siden, Shattered skrev:

Ble råbra dette :D

jepp :D ble meget bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, space-ace skrev:

 

Tusen takk 😁😁. Dæven de listene der har jeg sett tidligere på og ser meget fint ut. Sikkert enkelt og få tak i de tenker jeg 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...